På gymmet

solanaken6

Medlem
Kön
Man
Måste bara få skriva av mig. Igår när jag var på gymmet blev jag så kåt. Det är skönt att se vältränade kroppar i tajta kläder. Igår när jag låg på mage och körde låren, lårcurl, höll jag på att komma. Mitt stånd ville inte lägga sig och varje gång jag gjorde någon övning var jag nära att komma.

Jag blev tvungen att gå ut på toan och onanera i handfatet. Det kändes som en befrielse.
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Finns ofta mycket att vila ögonen på när jag tränar. Men försöker att inte kolla för mycket så att träningen blir lidande.
Men händer ofta att jag tänker tillbaka på det man sett när jag runkar och fantiserar ihop lite :p
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Fick nästan tryck i fel muskel idag på gymet. Var en riktigt söt tjej som hade tights som såg nästan påmålade ut.
Hon ställde sig på alla 4a på en madrass och började köra nån övning som gick ut på att hon sparkade bakåt med ett ben i taget.
Jag tränade i en maskin precis bakom henne och kunde se hur tyget tryckte mot hennes fitta och skar in.
La även märkte till hur fler och fler folk kikade på henne och tror hon gillade det för honkörde den övningen bra länge. :p
 
Toppen