På jobbet...

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
mmm var idag på ett seminarium, gud vad många läckra killar jag träffa.......fantasin sprang iväg,;).......

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Härligt för dej Eva. Då gör det ju inte så mycket om inte ämnet är så roligt....

Själv har jag haft ögonen på en riktig läckerbit. Tänk att vissa personer har en sån enorm sexuell utstrålning........ Den här kursen som han var ledare för måste jag gå fler gånger. Ska undersöka om det går att få privatlektioner....... *fnissar*
 
L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
Mmmm, har också en massa sexiga karlar på mitt jobb. Blir att jag smyger in på toa lite då o då och har en skönt stund :D
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
vi hade julfest med jobbet igår, bar min svarta korta klänning med tillbehör,,,,ohh vilka blickar....och nog hetta det till mellan benen......

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Satt och fantiserade idag på jobbet, kände hur det började pirra mellan mina ben. Insåg att detta var något som jag var tvungen att göra någonting åt innan det var dags för hemgång. Blev en mycket skön stund inne på ett av vilorummen, det var bara sällskap som saknades! ;)
 

snopphane

Ny medlem
Kön
Man
[red]Till Rödluvan:[/red]
<font face="Comic Sans MS">Ååå vad härligt det låter.... Tänk den som ändå kunde vara där och hålla dig sällskap.....</font id="Comic Sans MS">:p
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by Rödluvan

Satt och fantiserade idag på jobbet, kände hur det började pirra mellan mina ben. Insåg att detta var något som jag var tvungen att göra någonting åt innan det var dags för hemgång. Blev en mycket skön stund inne på ett av vilorummen, det var bara sällskap som saknades! ;)

Om ni var tvp skulle ni ju kunnat spela alfapet :). Det låter som om du haft en riktigt trevlig stund Rödluvan. Skulle gärna sett dig bli mer och mer upphetsad för att till slut komma. Mums :p
 
Kön
Man
Rödluvan:

Jag har också varit kåt på jobbet senaste tiden, det är en kvinna (nja två stycken kom jag på nu) som kåtar upp mig. Men jag har väntat tills jag kommit hem med att runka min kuk.

Sitter just nu och runkar hemma och fantiserar om att jag kommer på dig att onanera i vilorummet.....;)
 

LilleSkutt

Ny medlem
Kön
Man
Jag runkade på jobbet när jag var yngre typ 20, är nu 36 o kanske blivit seriös/tråkig, men det känns fel o runka på jobbet, men kanske det skulle funka med sällskap av en söt kollega?
 

villigcam6

Ny medlem
Kön
Man
hehe verkar härligt eva här på verkstan finns det ingen stans att runka på, alla blir bara misstänksamma om man går in på toa i ett tag haha + att vi inte har lås till dörren haha :D

Vill ha cam6 sex med nån tjej aldrig haft det förr :/ sh_902@hotmail.com
 
Toppen