på mackedonken :D

Li

Ny medlem
Kön
Kvinna
hade åkt ett 10-tal antal mil i en bil (med massa folk såklart) medans en kille kåtade upp mig via sms. så när vi stannade till för å äta är toaletten det första jag går till. precis när jag börjat rycker en kärring upp dörren å säger "oj här var det visst upptaget..." så jag log, stängde dörren å gjorde klart vad jag skulle. skrattade i en kvart efter det. :cool:
 

menmen

Ny medlem
Kön
Man
när ja va 14 va vi ute på bilresa med familjen, vi stannade till vid mcdonalds för o käka. så ja gick in på toaletten o tänkte dra mig en runk, o när ja sitter där med fult stånd så slänger nån upp dörren så hela toakön ser va ja håller på med. stänge dörren snabbt sen o fortsatte, om de va uppkåtande lr :D
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Underligt vad många som glömmer låsa dörren just när dom onanerar asså :) O att det nästan alltid e massa folk utanför.
 

curiousante

Medlem
Kön
Man
Jag brukar "glömma" det ibland när jag kan se vem det är som kommer till toan. Kommer det fel person, så kan man låsa, men om det kommer en eller ett par tjejer! ;)
Sen så kan det ju vara så att man är lite mera okoncentrerad om man kliver in på toan med jättebånge och bara har runka i huvudet, så man glömmer låsa därför.
 

tralala

Välbekant medlem
Kön
Man
Så får du väl inte säga Snäckan, då får ju en massa killar här inne fobier och törs kanske aldrig äta gratäng någonsin mer ;).
 

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Skulle vara grymt att få bli påkommen av någon främmande dam, men jag vet inte om jag skulle våga "glömma" låsa på något offentligt ställe. Antagligen skulle bara någon herre kliva på... eller så skulle man bli polisanmäld :D
 
Toppen