På spårvagnen

Kön
Man
En morgon när jag skulle åka till jobbet tog jag spårvagnen som vanligt hemifrån. Det var ganska lite folk när jag klev på. Ganska snart kom det en mörkhyad tjej, väldigt söt och lite lagom mullig med åtsittande tröja och byxor. Hon satte sig i raden bredvid min. Jag sneglade på henne, hon var ju läcker. Hon märkte väl att jag kollade tillbaka och efter ett tag började hon prata med mig. Frågade om hur hon skulle komma dit eller dit... tyckte att hon verkade lite borta men det är ju alltid trevligt att prata tyckte jag.
Efter att ha svarat henne satte hon sig bredvid mig och började fråga lite mer personliga saker, om jag var singel och så vidare. Jag blev ju jättetänd. Tyvärr hade det börjat komma på mer och mer folk. :oops: Sedan frågade om hon kunde få mitt mobilnummer och det kunde jag ju inte säga nej till. Vi bytte nummer och sedan kände jag plötsligt en hand mellan mina ben. Jag hade redan stånd förstås och det kände hon... hon blev glatt överraskad och började klämma på kuken. Och det pinsamma i detta var ju att det var rätt mycket folk omkring nu. :cool:
Tyvärr var jag framme och reste mig för att gå av... hade gärna stannat kvar om det inte varit för mycket folk runt omkring.
När jag kom till jobbet sprang jag rätt in på toaletten och rev av en snabb runk. Jag stod upp och blev alldeles svag i benen när jag kom.
Jag försökte ringa henne under dagen och fick till slut kontakt. Vi pratade några gånger i telefon under veckan, men jag avstod från att träffa henne. Hon gav ett alltför flummigt intryck, som att hon skulle varit påverkad eller så. Därför gav jag upp det.
Kanske missade jag något? Tyvärr är det dock tabu med missbrukare för mig så jag tycker ändå att jag gjorde rätt som inte gick vidare.
Eller?
 
Toppen