Påkommen av grannen.....

webcambus

Medlem
Kön
Man
[red]Fan va pinsamt....... [/red]

Skulle till tvättstugan för att sätta upp en ny tvättid, och då upptäkte jag att maskinera gick för fullt och kollade vem som hade tiden, det var granntjejen (ca. 22 år) som tvättade och hon hade inte fått in all tvätt i maskinerna, utan hennes underkläder låg i tvättkorgen, som hon då skulle tvätta när de första maskinerna var klara. Givetvis kunde jag inte låta bli att kolla bland hennes underkläder, fina små trosor och speciellt ett par som luktade så jäkla gott.

Så jag kunde inte låta bli att släppa ut min styva kuk och börja runka med hennes trosa vid näsan. Jag var helt i extas och fick ett helt underbart sprut rätt ut på golvet....
Precis när jag sprutar kommer hon in i tvättstugan.... Hon bara ler och säger.
- Jag kommer tillbaka om några minuter, så du hinner städa upp efter dig.

Hon såg verkligen inte ut att ta illa vid sig.... men fy fan så skämmigt.......
Där står jag o runkar med hennes trosor vid min näsa och jag blir snart 54 år och hon är bara dryga 20.... Jag städade upp blixtfort efter mig och lämnade tvättstugan.

När jag sätter nyckeln i min dörr hör jag en röst som säger hej, jag vänder mig om och där kommer hon, på väg tillbaka till tvättsugan och hon ler så himla gott......

Ja, vad säger man..... alla har vi behov.... men detta tog nog priset.
Jag hade ingen som helst tanke på att hon kunde komma in i tvättstugan, jag var alldeles för kåt för att kunna tänka klart.......

[blue]Måste jag emigrera nu........?????[/blue]
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
[red]Hon tog det tydligen bra![/red]

Granntjejen och jag har uteplatserna brevid varandra.
Och vid morgonens frukostkaffe hejade hon glatt, som om inget hade hänt...

[red]Så, jag behöver inte emigrera![/red]
 

Qarin

Ny medlem
Kön
Kvinna
Undrar bara om hon sagt något till någon annan granne.

Där går han som runka i mina trosor !! [/size=6][B)]
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Eftersom hon inte blev förbannad är det nog lugnt:)
Jag kan ju trösta dig med att jag nästan råkade ut för samma sak vi har en stortvättstuga där fler tvättar samtidigt och som hos dig stod där en tvättkorg som jag naturligtvis kollade i:oops:
Lånade med mig två par nylontrosor till min maskin där jag ställde mig och runka i det ena paret och kände på dofterna från det andra :p
men även här kom granntjejen som bor några dörrar bort ner i tvättstugan precis när det ska till och gå för mig han precis ta ner trosorna från ansiktet när hon kom in och hejade.
Hon kunde som tur var inte se att jag stog med hennes trosor runt kuken för jag stog bakom tvättmaskinen så jag klarade mig.
Fick bända in kuken i byxorna så gott det gick utan att hon skulle märka nått.:)
TYVÄRR[:eek:)] blev hon kvar i tvättstugan så jag fick ingen möjlighet att lägga tillbaka trosorna i korgen:(:D
Hon märkte alldrig att de saknades (tror jag) men jag fick i alla fall två par läckra trosor från en läcker tjej att ha vid mina högtids stunder:p:oops:
Jag tror nog att du kan vara lugn med hennes reaktion pinsamt javisst men du gav nog henne något roligt att berätta om för sina kompisar i alla fall och det är väl härligt att få glädja sina medmänniskor..:D:D
 
Toppen