Påkommen av mamma

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
59
Kön
Man
Håller med dig fullständigt.
jag har de absolut bästa föräldrarna i detta hänseende, alla andra också tror jag. Ville man va ifred en stund. Sa vad man hade för sig och de respekterade det fullt ut. Fick hjälp att beställa hem den första leksaken. Pappa var ifs ganska nyfiken på utgången och frågade om han fick se på nån gång. :ROFLMAO:
…Fick han ?❤️❤️❤️

Blondtrash

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det kanske missuppfattades lite här. Jag dömer inte mig själv, jag känner mig inte som en hora eller dålig kvinna för att jag älskar sex och för att jag lever ut det med flera olika personer.
Det är inte jag som dömer utan jag beskriver den känslan jag får av vissa andra om jag inte är försiktig med vad jag säger. Främst är det människor i min ålder och yngre, ja såvida jag inte rör mig i kretsar/klubbar där likasinnade finns. Då kan det vara kul att sitta i en loungegrupp efter en häftig sexakt och diskutera vilken åktur man nyss haft med andra tjejer. :)
Yngre killar pratar gärna skit om en med sina kompisar och vissa tjejer lika så och det kan mycket väl ha med avundsjuka att göra eller denna jäkla jantelag.
Män mellan 45-55+ är nog där man känner sig mest uppskattad. De avgudar en och går igång riktigt jäkla mycket när man våpar sig ordentligt för dem. Gifta män är säkrast för de snackar inte så jävla mycket med andra ute på stan av förklarliga skäl :ROFLMAO:, dessutom riktigt tacksamma och omhändertagande efteråt. :giggle:
ah är ju inte horeri om man som tjej gillar att knulla och vet vad fittan är till för,, men visst folk dömmer ju,, men det är ju mest torrbollar som inte klarar av att andra gillar nåt dom inte själva fattar el klarar av^^jag som levt bland horor uteliggare narkomaner en period som bostadslös kan bara säga att en hora är bland samhällets viktigaste kvinnor,, dessa kvinnor är bästa psykologer och tickande bomb åtgärdare som fixar och skona alla medmänniskor alla dessa "idioter" som skulle orsaka många och mycket skada om inte hororna hade tagit hand om dessa labila män som det oftast är,, aja lite från ämnet här men jag gillar inte när hora används som ett negativt skällsord

calle34

Aktiv medlem
Låg runkade i polares rum i tonåren när hans morsa kom in . Var rätt så pinsamt . Men detta hände flera gånger för vid ett tillfälle så var kompisen inne och duschade och vi var tre stycken på hans rummoch vi satt och kolla porr tidningarna. Och alla började runka och ibland runkade vi varandra . Som vanligt typ så kom mamman in med hans säng kläder och jag stoppade in min kuk men min ena kompis höll på att komma och han blev av runkad av den andre . Så han bara forstötte när hon stod där han typ sa nåt med forstätt och han sprutade mitt framför henne kompis tog bort sin hand men polaren bara fortsätte runka tills han var helt klar . Undrar vad hon tänkte för hon stod kvar där tills han var klar sen sa hon att vi fick gå ut för hon skulle byta sängkläder.

Hård

Medlem
Kön
Man
Låg runkade i polares rum i tonåren när hans morsa kom in . Var rätt så pinsamt . Men detta hände flera gånger för vid ett tillfälle så var kompisen inne och duschade och vi var tre stycken på hans rummoch vi satt och kolla porr tidningarna. Och alla började runka och ibland runkade vi varandra . Som vanligt typ så kom mamman in med hans säng kläder och jag stoppade in min kuk men min ena kompis höll på att komma och han blev av runkad av den andre . Så han bara forstötte när hon stod där han typ sa nåt med forstätt och han sprutade mitt framför henne kompis tog bort sin hand men polaren bara fortsätte runka tills han var helt klar . Undrar vad hon tänkte för hon stod kvar där tills han var klar sen sa hon att vi fick gå ut för hon skulle byta sängkläder.
Har liknande erfarenhet, fick några år senare knulla hans mamma.

Ante 74

Ny medlem
Ålder
50
Det var jätte länge sedan jag var 16 år hela familjen var hemma
Jag var så kåt jag hade inga kläder på mig satt på mitt rum men Runkade för fullt just då gick det för mig kunde inte sluta han tittade på mig sen gick han ut men sa sen till mig har du runkat än då nå nyligen
Detta är minst 20 årsen tillbaka

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Vet inte ifall mamma såg mej runka någongång men det verkad nästan så, hon tyckte väl det var naturligt att jag gjorde det de visste hon.
Min porrtidningar de slängde hon men jag hittade ett bättre gömställe. Själv har jag ingenting emot porr men det är ju inte på riktigt. Att de kommer kan väl hända ibland men att kvinnorna är så högljudda och att man sprutar så mycket En del kvinnor kan låta en del och ibland kan jag komma rejält men det finns ju gränser. Sexnovellerna var väl ingen höjdare heller finns många bättre på nätet en dem som fanns i tidningar på 80-talet. Mina Synder är en av mina favorit sidor just nu.

Påkommen av mamma förmodligen men inget jag märkte. Däremot min styvsyster kom på mig och jag henne någon gång. Men vi var ju tonåringar hon är två på yngre än mig så man lämnade rummet. Att se min syster smeka sig gav mig ingenting, men jag vet att när hon sett mig med fullt stånd hände det att hon gick in på sitt rum och hade det skönt.
Ville gärna tvätta händerna när jag var klar, kunde höra systern gny eller små stöna inne i sitt rum. Vet inte men tror mamma kommit på henne för hon hade en liten vibrerande dildo, kunde hon inte köpt själv. Var väl bättre att hon hade en själv än använde mammas lite större, tänk om pappa upptäckt den men din dotters lukt.

Vet inte vad mamma tyckte men pappa sade att de är bättre att ni ibland tar hand om det själva och inte går runt och får ett dåligt rykte, sade detta när vi var tonåringar.
Mamma sade bara att hon ville få barnbarn men inte nu hon fick mig när hon var sexton vad jobbigt att vara tonårs mor pappa var inte mycket äldre 19år

Jag runkade också ofta i badkaret men ingen kom på mig, men tror att både mamma och syrran förstod vad jag gjorde.
Att min syster använde duschmunstycket visste jag hade hon själv talat om. Vi kunde prata med varandra hon hade frågat om jag drog förhuden upp och ner. Jag frågade om hon hade haft något i fittan, hon svarade nej Fuffi är orörd men jag smeker ofta min klitoris ofta med duschmunstycket. Att tala var en sak men brukade lämna varandra ensamma för en egen stund.

Att jag ibland bada bastu med tex min kusin och styvsyster fick jag när jag var yngre tolvår ofta stånd. Speciellt om någon moster var med, visade sin håriga fitta.
Mamma var inte intressant, jag runkade inte i bastun men hade mina egna fantasier.
Var väl egentligen inte min kusin eller min lillasyster jag ville ha sex med, men man hade sätt deras fittor och det räckte.
Man hade ju inget annat att jämföra med.
Min syster har medgett att Fiffi blev våt i bastun som hon utryckte det och det var inte bara av svett.

Att du fått en bra uppfostran och älskar sex lever ut din sexualitet gör dig knappast till en hora. Döm inte dig själv de som dömer dig är nog bara avundsjuka. Kan vara olika anledningar män kan kanske vill ha dig kvinnor vill vara som du. Lev och njut så länge du orkar och vill antingen men en partner eller någon gång i ensamhet.
Det mest upphetsande är att en kvinna känner sig själv och vet vad hon gillar.
Att båda partner njuter är ju minst halva njutningen. Att man kommer samtidigt händer ju inte alltid men att båda får minst en orgasm kan man väl klara av och kräva.
En hora gör det för pengar inte för njutningen även om hon kanske är en bra skådespelare.

Detta gjorde mig lite fundersam gifta män är säkrast. Förstår hur du tänker men mannen är ju gift. Det är han som är otrogen men våpar du dig för honom förför honom. Klart att han är tacksam fick kanske det frun inte ger honom. Men han är ju redan upptagen.

Den här tråden börjar spåra ur, men att vara otrogen hjälper inte varken om det är en man eller kvinna som är otrogen. Det kanske hjälper just för stunden men inte i längden.

Har nog hänt att mamma kommit på mig, de kan tända mig att någon ser mig smeka mitt stora stånd, men inte mamma.
Nästan vilken annan kvinna som helst men inte min mamma, min mor har nu varit avliden i några år så det kan aldrig hända igen, fast var ju längesedan vi bodde tillsammans.

Har själv blivit påkommen, även om jag inte själv märkt det är väl lite inne i mina fantasier. Min lillasyster säger att svårt att inte upptäcka det jag gjorde det enligt henne hela tiden. Lite överdrivet någon gång varje dag min lillasyster upptäckt jag ibland tror hon blev våt och upphetsad när hon såg mig, hon hade väl inte så mycket att jämföra med när hon var på väg att bli en ung kvinna. Mamma sade aldrig något rent ut bara att jag själv ta hand om kladdet. Pappa förstod nog men brydde sig inte var väl normalt, min styvmor misstänkt nog var ibland fläckar på hennes dotters trosor. Min lillasyster var min styvsyster så min pappa var inte hennes biologiska även om han var det känslomässigt. Sade aldrig något utom en gång pappa var bort rest och var helg och hen var inte helt nykter.
Läst någon vad hon kallade tant snusk bok.
Hon var orolig att jag skulle ta hennes dotters oskuld, själv hade jag igen tanke på det. Om lovar dig att hålla dig ifrån Anna (min lillasyster namn) kan jag visa dig en del. Fick se hennes slida var halv våt väldigt hårig buske, detta är blygdläpparna yttre och inre, detta är slidan där man gör barn och även kan vara helt underbart. Detta är klitoris den får mig och det flesta kvinnor att få orgasm. Hon log du verkar gilla detta, hade fått ett jättestånd nästan så det gjorde ont. Kom över mina pattar spruta på styvmors bröst, kom med en jättesats.
Hade du släppt den i Anna hade hon kanske blivit gravid trots hennes minipiller.
Att Anna använde det visste jag hade hon berättat, hjälper mot min men och kan pippa utan att bli gravid. Gillad inte det hon var bara trettonår var inte byxmyndig, men klart om hon nu struntade i åldern så var det bra med skydd.

Runkanu

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag och min polare i tonåren brukade runka för fullt tillsammans. Inget konstigt med det. Men glömmer aldrig en gång då vi låg och runkade till en porrfilm i hans rum, jag låg i hans bäddsoffa och polaren låg i sin säng. Klockan var väl runt 1 på natten så det var helt normalt att ligga naken och runka i hans rum då. Men glömmer aldrig ett tillfälle då hans morsa Helt plötsligt utan att knacka öppnar dörren försiktigt och frågar ifall vi ville ha ngt sista att äta. De hade nämligen haft några gäster och det blev en sen kväll. Men hon brukade ju alltid knacka innan. Men inte den gången. Hahaha....vi skylde våra stånd fort. Men sen fortsatte vi igen. Hahah hon låtsades som ingenting. Men är helt övertygad om att hon såg oss där.

Toppen