Vet inte ifall mamma såg mej runka någongång men det verkad nästan så, hon tyckte väl det var naturligt att jag gjorde det de visste hon.
Min porrtidningar de slängde hon men jag hittade ett bättre gömställe. Själv har jag ingenting emot porr men det är ju inte på riktigt. Att de kommer kan väl hända ibland men att kvinnorna är så högljudda och att man sprutar så mycket En del kvinnor kan låta en del och ibland kan jag komma rejält men det finns ju gränser. Sexnovellerna var väl ingen höjdare heller finns många bättre på nätet en dem som fanns i tidningar på 80-talet. Mina Synder är en av mina favorit sidor just nu.
Påkommen av mamma förmodligen men inget jag märkte. Däremot min styvsyster kom på mig och jag henne någon gång. Men vi var ju tonåringar hon är två på yngre än mig så man lämnade rummet. Att se min syster smeka sig gav mig ingenting, men jag vet att när hon sett mig med fullt stånd hände det att hon gick in på sitt rum och hade det skönt.
Ville gärna tvätta händerna när jag var klar, kunde höra systern gny eller små stöna inne i sitt rum. Vet inte men tror mamma kommit på henne för hon hade en liten vibrerande dildo, kunde hon inte köpt själv. Var väl bättre att hon hade en själv än använde mammas lite större, tänk om pappa upptäckt den men din dotters lukt.
Vet inte vad mamma tyckte men pappa sade att de är bättre att ni ibland tar hand om det själva och inte går runt och får ett dåligt rykte, sade detta när vi var tonåringar.
Mamma sade bara att hon ville få barnbarn men inte nu hon fick mig när hon var sexton vad jobbigt att vara tonårs mor pappa var inte mycket äldre 19år
Jag runkade också ofta i badkaret men ingen kom på mig, men tror att både mamma och syrran förstod vad jag gjorde.
Att min syster använde duschmunstycket visste jag hade hon själv talat om. Vi kunde prata med varandra hon hade frågat om jag drog förhuden upp och ner. Jag frågade om hon hade haft något i fittan, hon svarade nej Fuffi är orörd men jag smeker ofta min klitoris ofta med duschmunstycket. Att tala var en sak men brukade lämna varandra ensamma för en egen stund.
Att jag ibland bada bastu med tex min kusin och styvsyster fick jag när jag var yngre tolvår ofta stånd. Speciellt om någon moster var med, visade sin håriga fitta.
Mamma var inte intressant, jag runkade inte i bastun men hade mina egna fantasier.
Var väl egentligen inte min kusin eller min lillasyster jag ville ha sex med, men man hade sätt deras fittor och det räckte.
Man hade ju inget annat att jämföra med.
Min syster har medgett att Fiffi blev våt i bastun som hon utryckte det och det var inte bara av svett.
Att du fått en bra uppfostran och älskar sex lever ut din sexualitet gör dig knappast till en hora. Döm inte dig själv de som dömer dig är nog bara avundsjuka. Kan vara olika anledningar män kan kanske vill ha dig kvinnor vill vara som du. Lev och njut så länge du orkar och vill antingen men en partner eller någon gång i ensamhet.
Det mest upphetsande är att en kvinna känner sig själv och vet vad hon gillar.
Att båda partner njuter är ju minst halva njutningen. Att man kommer samtidigt händer ju inte alltid men att båda får minst en orgasm kan man väl klara av och kräva.
En hora gör det för pengar inte för njutningen även om hon kanske är en bra skådespelare.
Detta gjorde mig lite fundersam gifta män är säkrast. Förstår hur du tänker men mannen är ju gift. Det är han som är otrogen men våpar du dig för honom förför honom. Klart att han är tacksam fick kanske det frun inte ger honom. Men han är ju redan upptagen.
Den här tråden börjar spåra ur, men att vara otrogen hjälper inte varken om det är en man eller kvinna som är otrogen. Det kanske hjälper just för stunden men inte i längden.
Har nog hänt att mamma kommit på mig, de kan tända mig att någon ser mig smeka mitt stora stånd, men inte mamma.
Nästan vilken annan kvinna som helst men inte min mamma, min mor har nu varit avliden i några år så det kan aldrig hända igen, fast var ju längesedan vi bodde tillsammans.
Har själv blivit påkommen, även om jag inte själv märkt det är väl lite inne i mina fantasier. Min lillasyster säger att svårt att inte upptäcka det jag gjorde det enligt henne hela tiden. Lite överdrivet någon gång varje dag min lillasyster upptäckt jag ibland tror hon blev våt och upphetsad när hon såg mig, hon hade väl inte så mycket att jämföra med när hon var på väg att bli en ung kvinna. Mamma sade aldrig något rent ut bara att jag själv ta hand om kladdet. Pappa förstod nog men brydde sig inte var väl normalt, min styvmor misstänkt nog var ibland fläckar på hennes dotters trosor. Min lillasyster var min styvsyster så min pappa var inte hennes biologiska även om han var det känslomässigt. Sade aldrig något utom en gång pappa var bort rest och var helg och hen var inte helt nykter.
Läst någon vad hon kallade tant snusk bok.
Hon var orolig att jag skulle ta hennes dotters oskuld, själv hade jag igen tanke på det. Om lovar dig att hålla dig ifrån Anna (min lillasyster namn) kan jag visa dig en del. Fick se hennes slida var halv våt väldigt hårig buske, detta är blygdläpparna yttre och inre, detta är slidan där man gör barn och även kan vara helt underbart. Detta är klitoris den får mig och det flesta kvinnor att få orgasm. Hon log du verkar gilla detta, hade fått ett jättestånd nästan så det gjorde ont. Kom över mina pattar spruta på styvmors bröst, kom med en jättesats.
Hade du släppt den i Anna hade hon kanske blivit gravid trots hennes minipiller.
Att Anna använde det visste jag hade hon berättat, hjälper mot min men och kan pippa utan att bli gravid. Gillad inte det hon var bara trettonår var inte byxmyndig, men klart om hon nu struntade i åldern så var det bra med skydd.