Påkommen av mamma

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
När jag var 14 kom mamma in i mitt rum precis när jag låg med benen så långt isär jag kunde och masserade fittan. Hon kunde inte missa vad jag gjord. Hon log, backade ut och stängde dörren. Var lite pinsamt att komma ut ur rummet och se mamma men hon sa inget. På min 15-årsdag fem veckor senare fick jag en dildo i hemlig present av mamma... Jag tycker väldigt mycket om min mamma!
Så fint och respektfullt av henne. Jag fick också en dildo då jag jag i den åldern men vi kollade ut den tillsammans men jag minns dock inte i vilken webshop det var men man fick iaf en premie som ny kund och mamma valde en minivibrator. Den såg jag dock aldrig förrän några år senare då hon visade mig sin samling av leksaker.
 
D

Domino

Gäst
Jag var och hälsade på min kusin när jag var 14. Han bodde själv med sin mamma, min faster, som var skild sedan några år. Det var lite sent fram på morgonen och jag trodde att jag var helt ensam hemma där, eftersom fastern skulle skjutsa kusinen till sin träning. Han hade ett gäng porrtidningar undangömda på sitt rum som jag bläddrade i medan jag blev allt kåtare. Sängen stod precis in till höger vid dörren till rummet och jag hade kudden upp mot väggen där dörren var, liksom bakom mig. Jag låg helt naken utfläkt på rygg på sängen och runkade för glatta livet och skulle precis komma när jag plötsligt hör min faster säga: ”jaså, du ligger här och har det skönt för dig själv?” Jag blev så rädd att jag inte kunde hålla tillbaka utan sprutade över min mage och upp över bröstet. ”Oj!” hörde jag fastern säga medan hon drog efter andan. Jag skämdes fruktansvärt. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Mina föräldrar var otroligt pryda, pratade aldrig om sex med mig.

Fastern såg på mig att jag skämdes och lugnade mig med att det inte var första gången hon sett någon göra så. Och hon lovade att inte berätta något för mina föräldrar, eller kusinen. Men om det skulle göra mig lugnare så kunde ju hon också klä av sig, föreslog hon. Jag bara nickade, kunde inte förmå mig att se på henne. Trodde nog inte heller på henne, att hon tänkte klä av sig naken för mig. Men det gjorde hon och poserade lite utmanande för mig på skoj.

Vi har haft en väldigt speciell relation efter det tillfället…
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Onani är fullständigt naturligt. Jag tycker att som förälder ska man uppmuntra det.
Min pappa berättade att när han var liten och blev påkommen fick han aga. Det är hemskt.
Håller med dig fullständigt.
jag har de absolut bästa föräldrarna i detta hänseende, alla andra också tror jag. Ville man va ifred en stund. Sa vad man hade för sig och de respekterade det fullt ut. Fick hjälp att beställa hem den första leksaken. Pappa var ifs ganska nyfiken på utgången och frågade om han fick se på nån gång. :ROFLMAO:
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vet inte vad mamma tyckte men pappa sade att de är bättre att ni ibland tar hand om det själva och inte går runt och får ett dåligt rykte, sade detta när vi var tonåringar.
Mamma sade bara att hon ville få barnbarn men inte nu hon fick mig när hon var sexton vad jobbigt att vara tonårs mor pappa var inte mycket äldre 19år
 

javisst

Medlem
Kön
Man
Håller med dig fullständigt.
jag har de absolut bästa föräldrarna indelta hänseende, alla andra också tror jag. Ville man va ifred en stund. Sa vad man hade för sig och de respekterade det fullt ut. Fick hjälp att beställa hem den första leksaken. Pappa var ifs ganska nyfiken på utgången och frågade om han fick se på nån gång. :ROFLMAO:
Men! Fick han det då?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Håller med dig fullständigt.
jag har de absolut bästa föräldrarna indelta hänseende, alla andra också tror jag. Ville man va ifred en stund. Sa vad man hade för sig och de respekterade det fullt ut. Fick hjälp att beställa hem den första leksaken. Pappa var ifs ganska nyfiken på utgången och frågade om han fick se på nån gång. :ROFLMAO:
Ja, tiderna förändras med generationerna. Jag som är 65+ hade en betydligt strängare uppfostran än vad ungdomar har idag. Hemma pratade vi aldrig om sex. Det var tabu och inget man frågade om eller fick något råd om. Grundtanken var ju att man inte hade sex med tjejer. (Sex med killar fanns inte på kartan).
Man får också ha i minnet att det var helt andra tider och preventivmedel var inte allmänt åtkomligt för unga. P-piller var i sin linda. Ungdomsmottagningar fanns inte, dit man kunde gå för att få råd. 'Sexualupplysningen' i skolan rörde bara om hur barn blir till.... osv. Det gamla begreppet om "händerna på täcket" gällde.
Men givet att det som är förbjudet blir man automatiskt mkt mera nyfiken på. Som tur var hade jag en killkompis som var två år äldre än mig (12 och jag 10) som berättade för mig om hur man runkar och hur det är när man får orgasm och sprutar sperma. Annars vet jag inte hur jag skulle fått reda på det...haha.
Tyvärr berättade han bara, synd vi inte praktiserade det tillsammans. Det hade jag velat göra om det var idag....
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, tiderna förändras med generationerna. Jag som är 65+ hade en betydligt strängare uppfostran än vad ungdomar har idag. Hemma pratade vi aldrig om sex. Det var tabu och inget man frågade om eller fick något råd om. Grundtanken var ju att man inte hade sex med tjejer. (Sex med killar fanns inte på kartan).
Man får också ha i minnet att det var helt andra tider och preventivmedel var inte allmänt åtkomligt för unga. P-piller var i sin linda. Ungdomsmottagningar fanns inte, dit man kunde gå för att få råd. 'Sexualupplysningen' i skolan rörde bara om hur barn blir till.... osv. Det gamla begreppet om "händerna på täcket" gällde.
Men givet att det som är förbjudet blir man automatiskt mkt mera nyfiken på. Som tur var hade jag en killkompis som var två år äldre än mig (12 och jag 10) som berättade för mig om hur man runkar och hur det är när man får orgasm och sprutar sperma. Annars vet jag inte hur jag skulle fått reda på det...haha.
Tyvärr berättade han bara, synd vi inte praktiserade det tillsammans. Det hade jag velat göra om det var idag....
Tycker verkligen synd om er äldre som haft det på detta viset. Min mamma hade precis som vi väldigt bra föräldrar, jag har pratat mycket sex med min mormor också. Gällande kompisar så har jag onanerat tillsammans med både killar och tjejer. Precis som du så vet jag inte hur man skulle kommit på alla grejor utan det.
 

Workout

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
Hemma hos oss pratades det aldrig om det. Men tror nog att både mamma och syrran förstod när de råkade avbryta mig någon gång. Men jag fick lära mig själv. Blev hyfsat förvånad första gången det kom någon vätska! :p Hade ingen aning om vad det var! Men man lärde sig efter hand, så att säga... ;)
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan inte minnas att jag blivit påkommen av någondera förälder. I alla fall inte så jag själv var medveten om det.

När jag flyttade hemifrån och röjde ur mitt rum så ringde min morsa efter några dagar och sa att jag måste komma hem till dem och göra rent på rummet för jag hade "lämnat spår".

Jag trodde först att hon bara menade spåren av skitiga fötter mot väggen under datorbordet, men insåg sen när jag kom dit att jag hade stänkt sperma på både gardinen och elementet innanför sängen.

På den tiden tänkte jag inte så noga på var jag lade satsen, och kom dessutom rätt kraftfullt, så det var inte så lätt att se i efterhand var allt hamnade.
 
Last edited:

Wankmaster

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
När jag var ungefär fjorton år låg jag i badkaret och runkade och var fruktansvärt kåt. Jag hade glömt att låsa dörren. Plötsligt kommer min mamma in i morgonrock och säger "jag ska bara väga mig". Så tog hon av rocken och ställde sig på vågen i bara behå och trosor. Det blev för mycket för mig, och jag kom med ett stön. Hon hajade till och tittade på mig och insåg vad jag gjorde. Med ett leende sa hon "kom jag olämpligt? Eller var det väldigt lämpligt?". Hon förklarade att det var naturligt att onanera men kanske inte till sin mor. Jag såg hur hon ändå tittade på mig intresserat och jag fick stånd igen. Till min stora förvåning sa hon "visa mig hur du gör". Jag blev ohyggligt kåt igen och ställde mig upp i badkaret och runkade. Jag såg hur påverkad hon blev. Hon sa "jag tar av mig trosorna och behån så kanske det blir ännu bättre för dig". Jag sprutade direkt när jag såg hennes fitta. "Var så god sade hon" och tog på sig morgonrocken och gick ut ur badrummet och stängde dörren. Bara några minuter senare kom min pappa hem. Ända sedan dess har jag och min mor haft en speciell relation.
 
Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag runkade också ofta i badkaret men ingen kom på mig, men tror att både mamma och syrran förstod vad jag gjorde.
Att min syster använde duschmunstycket visste jag hade hon själv talat om. Vi kunde prata med varandra hon hade frågat om jag drog förhuden upp och ner. Jag frågade om hon hade haft något i fittan, hon svarade nej Fuffi är orörd men jag smeker ofta min klitoris ofta med duschmunstycket. Att tala var en sak men brukade lämna varandra ensamma för en egen stund.
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
När jag var ungefär fjorton år låg jag i badkaret och runkade och var fruktansvärt kåt. Jag hade glömt att låsa dörren. Plötsligt kommer min mamma in i morgonrock och säger "jag ska bara väga mig". Så tog hon av rocken och ställde sig på vågen i bara behå och trosor. Det blev för mycket för mig, och jag kom med ett stön. Hon hajade till och tittade på mig och insåg vad jag gjorde. Med ett leende sa hon "kom jag olämpligt? Eller var det väldigt lämpligt?". Hon förklarade att det var naturligt att onanera men kanske inte till sin mor. Jag såg hur hon ändå tittade på mig intresserat och jag fick stånd igen. Till min stora förvåning sa hon "visa mig hur du gör". Jag blev ohyggligt kåt igen och ställde mig upp i badkaret och runkade. Jag såg hur påverkad hon blev. Hon sa "jag tar av mig trosorna och behån så kanske det blir ännu bättre för dig". Jag sprutade direkt när jag såg hennes fitta. "Var så god sade hon" och tog på sig morgonrocken och gick ut ur badrummet och stängde dörren. Bara några minuter senare kom min pappa hem. Ända sedan dess har jag och min mor haft en speciell relation.
Hej du får gärna berätta mer om dig och din mor
 

haze195

Ny medlem
Haha shit vilka minnen det här väcker en!

Jag och syrran kom på varandra att antal gånger. En gång skulle jag skrämma skiten ur henne, smög mig på hennes dörr och bara kasta upp dörren. Där låg hon i förskräckelse helt näck.

Hon kom på mig när jag hade fått ett par nya feta hörlurar som jag skulle testa.. första man testar är ju porr haha, dum som jag var glömde jag låsa dörren för jag hade så brottom och nyfiken på ljudet. Efter tag så såg jag syrran i ögonvrån.

Fyfan vad jag skämdes haha.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Det här hände på 70 talet och jag var 13 år. Hela min barndom så bastade och duschade vi alltid tillsammans hela familjen och inget konstigt med det. Min syster som var 1 år äldre än mig slutade dock med det när hon var 12-13 år så henne såg jag aldrig naken efter det men det som hände var att Mamma å Pappa å jag bastade å jag tror det var en av dom första gångerna jag tänkte på sex och började få stånd givetvis såg dom det och Pappa skrattade å sa att jag började bli stor man nu. Han fortsatte med att fråga vad jag tänkte på och om jag visste hur jag kunde göra, jag skämdes ju så jag visste inte vad men han visade på sig själv hur han runkade och efter en stund så fick han hjälp av Mamma som runkade tills han sprutade, hela tiden satt jag och såg storögt på och min lilla kuk stod rakt upp mot magen. Hon frågade då om hon skulle hjälpa mig också och flyttade samtidigt upp så hon satt bredvid mig och tog tag i min kuk och började runka försiktigt sa samtidigt att jag fick ta på hennes bröst om jag ville, jag hann inte mer än lägga min hand på hennes bröst innan det gick för mig det var en fantastisk känsla som jag nog aldrig känt efteråt. Efter det blev det fler gånger tillsammans i bastun men aldrig annat än runk.
Otroligt fin historia. Blir avundsjuk
 
Toppen