Påkommen av syrran

Tosse

Medlem
Kön
Man
Var väl runt 15 år och hade fått smak för att prova damkläder.
Det var lov och syrran som är lite äldre skulle iväg med en kompis. Passade på att leta fram ett par av hennes strumpbyxor
och en BH och låg på sängen och runkade lite skönt genom nylonet.
Precis när det sprutade så hördes det "var det skönt...?
Hon hade glömt sitt busskort och kommit tillbaka för att hämta det och skulle bara titta in på mitt rum för att tala om det.
Förmodligen hade hon stått och kikat en stund utan att jag märkt något.
Någon vecka senare så fick jag ett litet paket av henne med orden, "här får du ett par egna". Det var ett par svarta strumpbyxor.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
På pappas landställe lånade jag ofta en av min styvsyster klänningar, de mesta av mina kläder var hemma hos min mamma inne i stan. Struntade i kalsongerna var skönt att vara fri och kunde gå ut i skogen och bara lyfta lite på klänningen och runka och spruta på marken. Min syster kom en dag och sade att när hon använde klänning brukade hon ha trosor men att de åkte inbland av. Det hade jag märkt hon kunde komma ut ur ett mindre rum på landet både hon och i rummet kände lukten av hennes fitta. Förstod vad hon hade gjort var väl inget fel i det, kunde hitta hennes trosor i rummet med dem under näsan behövdes det bara en halvminut innan jag sprutade.
Min syster upptäckte att jag luktade på hennes trosor, tyckte det var mitt fel att hon var tvungen att onanera hade sett mig i skogen med ståkuk som hon utryckte det, hon ville det inte men att se storebror runka tände henne. Vi var bara styvsyskonen och kunde tala fritt om detta med varandra men ville sköta onanin själva, även om jag gjort det med några av mina vänner. Min syster sade det aldrig rätt ut men hon antydde att hon gjort det några gånger men sina som hon utryckte det vänninor.
 
Toppen