Påkommen när jag knullade mig själv med tjejens dildo

Diskretbottom

Ny medlem
Blev häromveckan påkommen av tjejen när ja va i full gång med att knulla mej själv med hennes stora dildo.. Utöver de så hade ja på mej hennes trosor o hade igång porr. Ett par som hade trekant med en äldre man med stor kuk som knullade dom båda. Men hon kom in precis när de va mannens tur att få kuk av den äldre främlingen..

Har ni också blivit påkommen av er tjej/fru/vän/kollega? Berätta gärna o hur gick de sen?

Ja o min tjej har ignorerat allt o har inte diskuterat saken. Hon har gjort klart för mej att hon inte tänder på män med män :(
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Blev häromveckan påkommen av tjejen när ja va i full gång med att knulla mej själv med hennes stora dildo.. Utöver de så hade ja på mej hennes trosor o hade igång porr. Ett par som hade trekant med en äldre man med stor kuk som knullade dom båda. Men hon kom in precis när de va mannens tur att få kuk av den äldre främlingen..

Har ni också blivit påkommen av er tjej/fru/vän/kollega? Berätta gärna o hur gick de sen?

Ja o min tjej har ignorerat allt o har inte diskuterat saken. Hon har gjort klart för mej att hon inte tänder på män med män :(
Min fru skulle bli galen om hon såg mig sitta och se på män som har sex med varandra. Hon avskyr det. Även kvinnor med kvinnor...
Jag tänder inte så mkt på att se en män ha sex med andra män heller. Däremot är det läckert att runka och suga tillsammans.
Har dessvärre aldrig blivit påkommen. Höll på att bli det av min mamma när jag var tonåring, men jag hann skyla mig...
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Är det så konstigt?
Svett, flytningar och vet ni hur lätt en kvinna kan tappa ett par droppar kiss tack vare vårt korta urinrör. Inte särskilt kul att nån ska stoppa näsan i det.
Menade att dom som blivit påkomna av sin kvinna säger ofta att reaktionen blir ilska eller dömande från kvinnans sida. Sällan hon verkar se det erotiska i det hela.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Menade att dom som blivit påkomna av sin kvinna säger ofta att reaktionen blir ilska eller dömande från kvinnans sida. Sällan hon verkar se det erotiska i det hela.
Jag tror @Emmy menar användandet av smutsiga trosor. Och jag håller med henne. Ett par trosor som doftar fitta är en sak, men när de luktar kiss, svett och annat som hör till en otvättad fitta, det blir man inte så kåt av...
 

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man
Blev påkommen av mina föräldrar när vi bodde på hotell en gång. Tänkte inte på att vi bodde på bottenplan mot en gräsyta där det inte var något. Jag runkade min kuk och jag var kanske 16-17 år så min kuk var så där härligt stor på min då späda kropp. Jag var precis påväg att komma när jag såg dem titta in….
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev påkommen av mina föräldrar när vi bodde på hotell en gång. Tänkte inte på att vi bodde på bottenplan mot en gräsyta där det inte var något. Jag runkade min kuk och jag var kanske 16-17 år så min kuk var så där härligt stor på min då späda kropp. Jag var precis påväg att komma när jag såg dem titta in….
Oj, jobbigt ändå
 
Toppen