påkomna?

andy23

Ny medlem
Kön
Man
har ju hört mycket om killar som blir påkomna med krigaren i handen men hur är det egentligen med er tjejer? har ni blivit påkomna någon gång? isf, av vem, var och vad blev resultatet?
 

död

Ny medlem
Kön
Kvinna
har blivit påkommen många gånger. av mamma och pappa och mormor och kompisar och kompisars föräldrar... LOL - jag var ganska odiskret förr i tiden. nja, vad hände? inte mycket, dom blev nog mest chockade. :cool: fast jag tycker ändå mer synd om mej själv... :unsure:
 

naughty

Medlem
Ålder
33
Kön
Kvinna
En gång så kom mina föräldrar hem lite tidigare än vad jag trodde..
Så precis när jag fick min orgasm..Så kom dom hem..(stönade rätt högt):oops:
Men jag sa att jag slog i foten.. *skratt*.. Blev inte precis påkommen,
men det va läskigt nära!
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Jag kom på min tjej när hon onanerade en gång, jag låg o tog en tupplur mitt på dan,vaknade av att jag hörde videon,ett band sättas i(vhs- var ett par år sedan) sen hörde jag svagt det var en p-film hon satt i , smög mig upp o smygtittade, hon satt o onanerade medans jag runkade till det i smyg, riktigt häftigt. hon fick aldrig veta det.[}:)]
 

borås kille

Aktiv medlem
Kön
Man
För många år sedan när jag fortfarande bodde hemma så kom jag på mina föräldrar när dom satt i bastun och onanerade det var en glasdörr in till bastun och jag stod utanför och såg på i smyg men efter en stund så såg dom mig och det spännande tog slut.
det blev aldrig mer prat om det mer än att det inte var fint att titta på andra i smyg.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag kom på min tjej en gång, indirekt. Hon hade onanerat till samma porrfilm som jag. Jag märkte att detvar en annan scen än när jag sist använde den. Jag antog att hon onanerat till den och kört någon scen om och om igen. Jag spolade fram den till det stället och lade undan den.

Nästa gång vi hade sex hade jag laddat videon med den. Så när vi knullat en stund och hon var ganska så kåt så satte jag igång videon och knullade henne medan hennes onaniscen kom. Hon blev våldsamt kåt. Av flera anledningar. Dels var det hennes favoritscen, en kvinna som tas av två män, en i munnen, en i fittan. Dels fattade hon att jag visste att hon onanerat till den och det gjorde henne generad samtidigt som hon var kåt och det ökade hennes kåthet. Det blev så starkt att hon ville avbryta men det ville inte jag utan jag höll fast henne och knullade henne och gned henne tills hon kom. Det var för jävla härligt.
 
Kön
Kvinna
Min brorsa kom på mig en gång när jag var 12. Jag låg hemma på min säng och hade det jätteskönt och trodde att jag låst dörren (vilket jag inte gjort) och då kom brorsan in i mitt rum för att hämta en stol så han såg mig helt naken på sängen med högerhanden mellan benen. Det kändes ganska pinsamt kan jag lova!
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
För några månader sen var jag på badhuset som ligger Ockelbo. På fredagarna brukar det var ganska lungt med folk dom sista timmarna eftersom dom har öppet någon extra timme just då. Ångbastun och bubbelpoolen ligger i ett separat rum och där brukar jag gärna krypa undan och smeka mig själv när tillfälle ges.....

Just denna fredag vart jag ensam i ångbastun. Var så skönt och avslappnande där inne , jag bara måste passa på tänkte jag. Jag verk bikinitrosan åt sidan och började smeka mig själv...... När orgasmen sköljde över mig kunde jag inte låta bli att stöna högt och det svartnade för ögonen. Precis när detta händer far dörren upp och en äldre man kliver in och sätter sig på andra sidan bastun. Jag får fasligt bråttom att få ordning på klädsen och skamset lämna bastun. Om han sett något genom all ånga vet jag inte...... :)
 

pernilla_b

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag har blivit påkommen hemma ett par gånger. En gång satt jag i soffan med handen i byxorna och hörde inte att mamma kom hem. Pinsamt. Jag var 15-16 och satt o gned mig, hon såg allting...
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För några månader sen var jag på badhuset som ligger Ockelbo. På fredagarna brukar det var ganska lungt med folk dom sista timmarna eftersom dom har öppet någon extra timme just då. Ångbastun och bubbelpoolen ligger i ett separat rum och där brukar jag gärna krypa undan och smeka mig själv när tillfälle ges.....

Just denna fredag vart jag ensam i ångbastun. Var så skönt och avslappnande där inne , jag bara måste passa på tänkte jag. Jag verk bikinitrosan åt sidan och började smeka mig själv...... När orgasmen sköljde över mig kunde jag inte låta bli att stöna högt och det svartnade för ögonen. Precis när detta händer far dörren upp och en äldre man kliver in och sätter sig på andra sidan bastun. Jag får fasligt bråttom att få ordning på klädsen och skamset lämna bastun. Om han sett något genom all ånga vet jag inte...... :)

oj oj den synen gör mig lite tänd...och det är inte bar då man sitter på jobbet nu...:oops:

yummie
 
Toppen