Påsättning/pullning i sömnen

zoombo

Medlem
Kön
Man
Jag har läst någon som haft en liknande upplevelse och min fråga är av samma karaktär: kan man pulla någon till orgasm i sömnen utan att hon vaknar (innan själva orgasmen)? Hade en gång en tjej som ibland vaknade på natten just när det skulle gå men då hade hon pullat sig själv och det är ju en annan sak.

Jag har ibland vaknat av en stenhård ståndare och en djupt sovande kvinna bredvid som är i drömmarnas värld. Har börjat smeka henne och fått gensvar, vårtorna styvnar, fittan flödar och klittan hårdnar. Mmmm. Blivit djärvare och djärvare och tänkt att: va fan... Medvetet eller omedvetet så har hon då (oftast) särat på benen och man har t o m kunnat föra in ett finger och pulla. Men där går gränsen: blir det flera fingrar - eller en kuk - så vaknar hon direkt! Ibland lika kåt som jag och det är bara och fortsätta men ibland förbannad och bara väser "SLUTA, JAG VILL SOVA". Och så ligger man där med kuken i vädret... Då undrar man varför hennes kropp signalerade VILL om inte sinnet gjorde det....

Vi har pratat om dessa situationer och hon hävdar bestämt att hon inte vaknat innan den punkt som jag nämnt. Jag tvivlar att detta kan vara sant, ibland har hon vänt sig i någon konstig ställning så att det har varit omöjligt att fortsätta och min tanke är att detta är hennes svar att säga NEJ fast på kvinnors mystiska, omöjliga, krystade, tvetydiga vis som vi män aldrig tycks förstå...

Vi är ju så enkelspåriga: kvinnor som svarar/reagerar positivt på smekningar = vill knulla. Eller...?

Skulle själv inte ha något emot att bli påsatt - i ordets rätta bemärkelse - när jag sover....ligga där och sova med stånd (och det händer ju ganska ofta) och vakna av att en våt fitta glider över ens kuk. Kan knappt tänka mig ett bättre uppvaknande! Har faktiskt också varit med om det en gång för läääänge sen.... [^]
 

Warge

Ny medlem
Kön
Man
Kropp och sinne är som bekant inte samma sak - säger kroppen "knulla nu!" och hjärnan "sova nu!" så är det hjärnan som bestämmer. För övrigt tror jag att sex med någon som sover åtminstone gränsar till sexuellt utnyttjande eftersom den sovande inte gett sitt medgivande till att ha sex. Undrar jag om det inte varit så att folk blivit dömda också? Jag kan inte svära på det dock.
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Jo har för mej folk blivit dömda för detta om jag inte minns fel.

Men va fan klart kroppen kan signalera en sak o hjärnan en annan. Inte fanken vill jag runka eller knulla varenda gång jag har stånd... det hade vart jobbigt isåfall.
 

Goboy

Medlem
Kön
Man
När jag får en tjej så ska jag fråga henne om jag får knulla henne försiktigt när hon sover. Hon får göra det samma med mig.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Anser att det är en form av övergrepp eftersom personen inte har gett sitt medgivande.
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Gizza

Anser att det är en form av övergrepp eftersom personen inte har gett sitt medgivande.


Jaja...men i mitt fall handlar det om en människa som jag känt i 100 år och lev ihop med i...ja nästan lika länge. Samt har flera barn med.
Självklart förstår även jag att man inte kan/får smyga på någon halvbekant och stoppa in den utan hennes medgivande, men ämnet gällde ju mera lagala situationer när hon halvt om halvt är med på det. Åtminstonde på kroppsreaktionen att döma *fniss*
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
Kuken skulle vilja vrålrunka på bussen ibland. Men då säger hjärnarn stop, det är fplk här...

Om man har bestämt det innan att man får leka med partnern när han/hon sover så är det ju inte sexövergrepp eller vad det heter.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Menar förståss om det inte är besämt sen tidigare, jag skulle inte vilja vakna av att nån har sex med mig precis.
 

galen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by runknizze

Kuken skulle vilja vrålrunka på bussen ibland. Men då säger hjärnarn stop, det är fplk här...

Om man har bestämt det innan att man får leka med partnern när han/hon sover så är det ju inte sexövergrepp eller vad det heter.

bhaa fatta coolt d skulle va å ha sex på bussen :)
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Gizza

Menar förståss om det inte är besämt sen tidigare, jag skulle inte vilja vakna av att nån har sex med mig precis.

Är du säker på det? Jag menar nu att det är din kille/man som du lever ihop med och älskar, inte nåt one-night-stand som du råkar ha hamna i samma binge med. :p
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja, jag är säker på det, sen så skulle inte han göra det heller på mig när jag sover.
 

lkpg16

Medlem
Kön
Man
ibland när jag och min flickvän sover tilsammans blir jag upphetsad (inget konstigt alls) och börjar smeka henne och så. ibland vet jag inte om hon sover eller inte. det kan vara jäkligt irriterande att inte veta ibland faktist. för ena sekunden verkar det som hon är med på det och lixom öppnar kroppen så jag kommer åt bättre för att nästa sekund vända sig bort. då måste hon väll sova?

yeah!!
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by lkpg16

ibland när jag och min flickvän sover tilsammans blir jag upphetsad (inget konstigt alls) och börjar smeka henne och så. ibland vet jag inte om hon sover eller inte. det kan vara jäkligt irriterande att inte veta ibland faktist. för ena sekunden verkar det som hon är med på det och lixom öppnar kroppen så jag kommer åt bättre för att nästa sekund vända sig bort. då måste hon väll sova?

yeah!!

Ja det är ju det jag menar. Upplever i stort sett exakt samma sak men som valigt med kvinns(!) så vet man ju inte vad dom egentligen menar...
 

almostperfect

Ny medlem
Kön
Man
Som tjej skulle jag helt klart tycka de var mysigt att vakna av att någon pullade/knullade mig. Måste som sagt vara det bästa uppvakningsättet. Men visst, då skulel det avra någon som var verkligen tyckte om också, inget one-night-stand..
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
lkpg16

Ibland kan hon ju kanske reta upp dig. Hon låtsas att hon vill men hon vänder på sig som om hon sover... Vem vet? Det borde du får reda på i så fall.
 

mats_

Medlem
Kön
Man
Min fru och jag gör så ofta, vi älskar att vakna mitt i natten och knulla, ibland är det jag, ibland är det hon som vaknar o börjar smeka.
Sen leder det ena till det andra, vi har haft många sköna knull mitt i natten.

"Tar saken i egna händer och drar en slutsats"
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Zomboo, jag känner mycket väl igen mig i din beskrivning. Min fru reagerar precis likadant om det är mitt i natten. Jag tror nog att det är så att hennes kropp och hjärna inte riktig är överens i sådana fall och då vill hon väl inte tyvärr. Det är annorlunda på morgonen, då kan hon vakna av det och vara kåt. Behover av sömn är för en kvinna väl större än behovet av sex, för män är det nog tvärtom ;)

Det är löjligt att prata om "sexuellt övergrepp" om man har varit tillsammans väldigt länge, så länge man bara slutar när hon visar att hon inte vill.

Och visst längtar man själv av att vakna medan hon håller på att smeka mig, men tyvärr, det händer aldrig, hon tror väl att jag hellre sover också...
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Tommy

Zomboo, jag känner mycket väl igen mig i din beskrivning. Min fru reagerar precis likadant om det är mitt i natten. Jag tror nog att det är så att hennes kropp och hjärna inte riktig är överens i sådana fall och då vill hon väl inte tyvärr. Det är annorlunda på morgonen, då kan hon vakna av det och vara kåt. Behover av sömn är för en kvinna väl större än behovet av sex, för män är det nog tvärtom ;)

Det är löjligt att prata om "sexuellt övergrepp" om man har varit tillsammans väldigt länge, så länge man bara slutar när hon visar att hon inte vill.

Och visst längtar man själv av att vakna medan hon håller på att smeka mig, men tyvärr, det händer aldrig, hon tror väl att jag hellre sover också...

Jag håller helt med dig...både i det ena och det andra!
Det är nog helt klart tvärtom för män! Knulla går före sova!! Yes!

Prata om övergrepp i ett längre förhållande är också löjligt.

Drömmer fortfarande om att vakna med att hon beträder mig... :p

Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.
 

sandra hott

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by zoombo

Jag har läst någon som haft en liknande upplevelse och min fråga är av samma karaktär: kan man pulla någon till orgasm i sömnen utan att hon vaknar (innan själva orgasmen)? Hade en gång en tjej som ibland vaknade på natten just när det skulle gå men då hade hon pullat sig själv och det är ju en annan sak.

Jag har ibland vaknat av en stenhård ståndare och en djupt sovande kvinna bredvid som är i drömmarnas värld. Har börjat smeka henne och fått gensvar, vårtorna styvnar, fittan flödar och klittan hårdnar. Mmmm. Blivit djärvare och djärvare och tänkt att: va fan... Medvetet eller omedvetet så har hon då (oftast) särat på benen och man har t o m kunnat föra in ett finger och pulla. Men där går gränsen: blir det flera fingrar - eller en kuk - så vaknar hon direkt! Ibland lika kåt som jag och det är bara och fortsätta men ibland förbannad och bara väser "SLUTA, JAG VILL SOVA". Och så ligger man där med kuken i vädret... Då undrar man varför hennes kropp signalerade VILL om inte sinnet gjorde det....

Vi har pratat om dessa situationer och hon hävdar bestämt att hon inte vaknat innan den punkt som jag nämnt. Jag tvivlar att detta kan vara sant, ibland har hon vänt sig i någon konstig ställning så att det har varit omöjligt att fortsätta och min tanke är att detta är hennes svar att säga NEJ fast på kvinnors mystiska, omöjliga, krystade, tvetydiga vis som vi män aldrig tycks förstå...

Vi är ju så enkelspåriga: kvinnor som svarar/reagerar positivt på smekningar = vill knulla. Eller...?

Skulle själv inte ha något emot att bli påsatt - i ordets rätta bemärkelse - när jag sover....ligga där och sova med stånd (och det händer ju ganska ofta) och vakna av att en våt fitta glider över ens kuk. Kan knappt tänka mig ett bättre uppvaknande! Har faktiskt också varit med om det en gång för läääänge sen.... [^]
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det där med att börja pilla på varandra i sömnen har jag varit me dom i de flesta av mina förhållanden. Brukar bli väldigt nice.

Det roliga är nog diskussionen om vem egentligen det var som började.
 
Toppen