Påsatt av Strap on

Gbgkillen

Ny medlem
Kön
Man
Har beställt hem en strap on. Min tjej ville testa o sätta på mig. Vad tycker ni om detta? kinky eller spännande o trevligt?
 

Gbgkillen

Ny medlem
Kön
Man
Ja fan, en del av mig är skitkåt på det. Kan bara kännas lite pinsamt efteråt. Men man får väl göra det någon gång när man kommit hem efter o varit ute.
 

wanker

Ny medlem
Kön
Man
Visst fan skulle det vara skithäftigt att prova. Men hur lägger man fram nåt sånt till sin tjej??
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Skulle gärna bli det av en annan tjej. :cool:

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Cal

Ny medlem
Kön
Man
Har fantiserat en hel del om det, att bli påsatt av en kvinna med strapon alltså. :oops:
 

Onanist_javisst

Ny medlem
Kön
Man
Men hur jävla ont gör inte det i röven då? Den e la minst lika tjock som en vanlig kuk lr? Ne aldrig för min del!

Onanist_javisst
Som vill behålla sin spänst i anus!
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Till Onanist_javisst.

Men för oss tjejer är det helt ok att "ta emot" er killar va.
Skulle DU gilla att "sätta" på en tjej i rumpan?...........
[}:)]

Lina
 

Cal

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Onanist_javisst

Men hur jävla ont gör inte det i röven då?

Hade en grymt kinky erfarenhet med en tjej och leksaker en gång. Det var ruskigt skönt (vanliga dildos dock, ingen strap). Efter det gick jag faktiskt och köpte en dildo. :oops:
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Är det inte skillnad på en hård dildo och en mer följsam kuk då? *undrar* Annars kan jag hålla med dig i det du skriver

Originally posted by lina

Till Onanist_javisst.

Men för oss tjejer är det helt ok att "ta emot" er killar va.
Skulle DU gilla att "sätta" på en tjej i rumpan?...........
[}:)]

Lina

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]
 

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Då borde det isåfall vara skönare med en kuk.... ;) Så då kan man ju undra om dom som vill testa och bli påsatta av en tjej med strap on inte egentligen vill bli påsatta av en kille... med kuk! ;)

We drift deeper... Life goes on...
 

Straggler

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min flickvän har en strapon som hon använder på mig ibland. Ganska skönt men jag gillar analplugg mer. Tycker det är skönare när det inte rör sig så mycket där bak.
 

CarmeN

Ny medlem
Kön
Man
det e mysigt när höstmörkret liger över gräset och man spenderar en kväll med sina jej kompisar

Hej alla glada sommar pojkar...*ler*..njut av den sista sommaren...snart är den slut.....vill du följa med mig in i himmelriket? *Kyss*
 
Toppen