Påsatt av Strap on

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Originally posted by lina

Till Onanist_javisst.

Men för oss tjejer är det helt ok att "ta emot" er killar va.
Skulle DU gilla att "sätta" på en tjej i rumpan?...........
[}:)]

Lina

Det var bra sagt Lina,du vet precis vad du ska säga.jag håller mä dej
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Lina, Onanist javisst och runknisse-

Man kan väl säga såhär att de killar (som tex jag själv) som inte har något emot att bli "stimulerade" analt, har större "rätt" att få köra in den, eller? Nej, det där är en sak som var och en får ta ställning till själv. Om man tycker att fingrar, strap-on, kuk eller annat är skönt att få i häcken, ska man givetvis köra på det.
För övrigt handlar "hur skönt det är" lite om vinkel för oss killar, eftersom prostatan och G-punkten (som ju för oss killar sitter i analen) ska stimuleras på rätt sätt.
Kuriosa: I det medeltida samhället i mellanöstern kallade man utlösning för att "mandelmjölken sprutade", eftersom "mandeln" var ett annat ord för G-punkten hos män.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
kunde varit ett schysst orgie ämne, jag två tjejer å en dildo samt mängder med 'olja'
alla kunde få stjärten uttöjd å fått g-punkter masserade
en bra dp oxå....
sitter å blir drömskt kåt....



Smisk! känslan som sitter i
 
G

Guest

Gäst
Originally posted by Trancekillen

Då borde det isåfall vara skönare med en kuk.... ;) Så då kan man ju undra om dom som vill testa och bli påsatta av en tjej med strap on inte egentligen vill bli påsatta av en kille... med kuk! ;)

We drift deeper... Life goes on...
Skillnaden är att tjejen med strapon har en härlig sexig kropp. mm.. Jag har provat en gång, hon knullade mig sked sakta och försiktigt, det var helt underbart.

_____________________________________
Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!
Some people play hard to get. I play hard to want.
 

fridak_19

Ny medlem
Kön
Man
Hmm, jag kan verkligen rekomendera det
Min kille gillar att jag pillar där bak med fingrar och dildo och ja gillar det också
Förra året var vi på erotikmässan i Stockholm, där fanns strap on som jag frågade om han skulle vilja prova, den var inte så tjock, men det är klart att det går åt lite "klick" men den används flitigt..:)
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Det där låter spännande att du sätter på din kille:DHar själv provat och det var ganska härligt:D:p
Originally posted by fridak_19

Hmm, jag kan verkligen rekomendera det
Min kille gillar att jag pillar där bak med fingrar och dildo och ja gillar det också
Förra året var vi på erotikmässan i Stockholm, där fanns strap on som jag frågade om han skulle vilja prova, den var inte så tjock, men det är klart att det går åt lite "klick" men den används flitigt..:)

Kåt runkare
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Fridak 19-
Det där låter läckert, tycker jag.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 
N

Nippe -LÅST-

Gäst
jag har oxå prövat på med en dildo lite... men flickvännen har nämnt strap-on några ggr... vet inte om jag ska göra det?
 

Fotografen

Ny medlem
Kön
Man
Det är en dröm jag har att bli tagen av en tjej! (Villiga tjejer kan höra av sig!)

Jag älskar att leka med stavar och pluggar, otroligt skönt! Kolla på lesbisk porr samtidigt är en fel det heller.
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Min tjej har använt finger och dildo en gång men sedan inte mer, vet inte om hon inte tyckte om det, fick inget svar av henne på den frågan.. Lite synd då det är skönt..
 

SOLO

Medlem
Tror det skulle kænnas som att skita ungefær, inget jag vill prova iaf.
Lina m.fl som tycker att killar ska gå med på att bli påsatta i analen før att de sjælva tycker om att sætta på tjejer dær: Jag håller INTE med! Om inte tjejen vill bli tagen i rumpan ska hon inte bli det och detsamma gæller killen.
Så enkelt ær det.
 

Kyrre

Ny medlem
Kön
Man
Blitt brukt dildo på av samboeren noen ganger, men det hun ikke vet er at for 25 år siden lenge før jeg møtte henne, ble jeg pult av en ladyboy. Det var sexy det.
 
Toppen