Påsklovet är över - någon mer som har semester?

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Passar på att ta semester - lite lugnet före stormen för oss som skall ta hand om alla bokslut efter sista april...
Har svårt att landa och veta vad jag skall göra. Känner mig lite ensam. En påträngande lust att onanera har dock infunnit sig. Någon mer som känner samma lust ;)
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Passar på att ta semester - lite lugnet före stormen för oss som skall ta hand om alla bokslut efter sista april...
Har svårt att landa och veta vad jag skall göra. Känner mig lite ensam. En påträngande lust att onanera har dock infunnit sig. Någon mer som känner samma lust ;)

Den uppstår lite då och då ska jag erkänna. Behovet av en stunds bearbetning av åkomman är högst temporär dock.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
När det är hög arbetsbelastning på jobbet är det som att min lust försvinner. Men den gör sig desto mer påmind när jag har ledigt:)

Så är det här med.. Jobbar ju utomhus hela dagarna, året runt. När det är -18 och snö ute, är det sista man är kåt :p
Men vill liksom bara där ifrån och in i värmen. Beroendes på vilken kroppsdel som fryser vill ju man olika sorters värme emellanåt. ;)
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Nu är jag ledig och känner lusten...
Den bultande, påträngande lusten som är omöjlig att förtränga!
Något behöver göras! Jag veta vad jag behöver...
 

OnanNord

Aktiv medlem
När det är hög arbetsbelastning på jobbet är det som att min lust försvinner. Men den gör sig desto mer påmind när jag har ledigt:)
Är faktiskt glad att lusten inte tränger sig på vid arbetsbelastning, hög eller låg, på mitt jobb...den får vänta på sin tur som ett levande fritidsintresse;).
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Kände kåtsuget hela dagen igår. Laddade för en skön orgasm - men så hände det som inte fick hända - Min Prince dog...
Blev helt förlamad av sorg!
Men jag lever och min prins på jorden måste finnas! Frågan är bara var...
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Sista dagen på semestern - kan man säga! Så sugen som jag är nu kommer jag inte att vara på länge - det vet jag!
Arbetsbördan som väntar på måndag är inte att leka med!
Nu vill jag dock bara släppa loss och njuta för fullt...
Mina bröstvårtor står ut och är känsliga för beröring... min fitta kan beskrivas som svullen, bultande, längtande och nu när jag tar min dildo och trycker den mot fitthålet - glider den in och jag juckar, njuter av det plaskande ljudet så kåt men vill att det skall vara länge...
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Sista dagen på semestern - kan man säga! Så sugen som jag är nu kommer jag inte att vara på länge - det vet jag!
Arbetsbördan som väntar på måndag är inte att leka med!
Nu vill jag dock bara släppa loss och njuta för fullt...
Mina bröstvårtor står ut och är känsliga för beröring... min fitta kan beskrivas som svullen, bultande, längtande och nu när jag tar min dildo och trycker den mot fitthålet - glider den in och jag juckar, njuter av det plaskande ljudet så kåt men vill att det skall vara länge...
Den där läsningen var inte dålig. Konstigt nog smittas stämningen av sig * tittar ner mot kallingarna*
Om jag hade möjligheten, hade jag gett dig din prins Mmmysan.
 
Toppen