Pappor

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Ville bara säga...GRATTIS på eran dag och hoppas verkligen att ni blir bortskämda.

mys på er..:love::love:
 

grodan62

Medlem
Kön
Man
Tycker nog dessa dagar är lite överdrivna, vi kan väl få ha det bra och bli bortskämda varjed dag både mammor och pappor, eller??
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Visst blev man lite uppmärksammad, alltid kul att bli lite bortskämd.
Äldste sonen undrade varför det inte finns någon barnens dag, och det är ju en bra fråga. Förr i tiden, vet inte riktigt hur länge sedan, var ju barnens dag en stor grej, med stora tillställningar i folkparkerna, konstigt att detta har fallit bort, annars brukar de minsta dagarna uppmärksammas nuförtiden, t.ex. kanelbullens dag, för att inte tala om det påtvingade hallowenfirandet.
Någon som vet när barnens dag var, tror jag ska återuppta det med mina barn, låta dem få en dag då de får bestämma så mycket som möjligt.
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
barnens dag firas lite olika datum beroende på vars man bor.
i Kalix firade dom den 10 augusti tex.
sedan är internationellabarndagen i början av oktober.
du får kolla på nätet vad som gäller för din stad ...lycka till.

kram
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag blev firad
& firade min pappa

det var väldigt trevligt, min mor hade bullat upp med kakor i massor!

fika!
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ville bara säga...GRATTIS på eran dag och hoppas verkligen att ni blir bortskämda.

mys på er..:love::love:

Tack så här dagen efter...alla sju var hemma till middagen så det var riktigt trevligt, trots att många hade sina mammor med sig oxå...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Ville bara säga...GRATTIS på eran dag och hoppas verkligen att ni blir bortskämda.

mys på er..:love::love:

Tack så här dagen efter...alla sju var hemma till middagen så det var riktigt trevligt, trots att många hade sina mammor med sig oxå...

SJU?! Är du en häradsbetäckare?

Nejdå, jag bara ser till att bredda avelsbasen...nu finns ju mina gener i flera fina variationer. Tänk om jag bara haft en hustru...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ville bara säga...GRATTIS på eran dag och hoppas verkligen att ni blir bortskämda.

mys på er..:love::love:

Tack så här dagen efter...alla sju var hemma till middagen så det var riktigt trevligt, trots att många hade sina mammor med sig oxå...

SJU?! Är du en häradsbetäckare?

Nejdå, jag bara ser till att bredda avelsbasen...nu finns ju mina gener i flera fina variationer. Tänk om jag bara haft en hustru...

Haha! Ja, du är ju i a f lite kul! Men jag vill då inte ha dina simmare! :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
[quote

Haha! Ja, du är ju i a f lite kul! Men jag vill då inte ha dina simmare! :)[/quote]

Jag måste få fråga vad du grundar det på? Jag kan inte låta bli att bli nyfiken och lite... Gillar tuggmotstånd...
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
[quote

Haha! Ja, du är ju i a f lite kul! Men jag vill då inte ha dina simmare! :)

Jag måste få fråga vad du grundar det på? Jag kan inte låta bli att bli nyfiken och lite... Gillar tuggmotstånd...[/quote]

Menade bara att jag inte vill bli gravid pga dig! :)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
[quote

Haha! Ja, du är ju i a f lite kul! Men jag vill då inte ha dina simmare! :)

Jag måste få fråga vad du grundar det på? Jag kan inte låta bli att bli nyfiken och lite... Gillar tuggmotstånd...

Menade bara att jag inte vill bli gravid pga dig! :)[/quote]

OK, då förstår jag! Kan lugna dig med att det är svårt över nätet även för mig...
 
Toppen