Parkvällar på porrbio

Steph

Medlem
Kön
Man
Har hört att en del porrbiografer/videoställen i Stockholm har parkvällar. Är det någon här som varit där?

Vilka ställen har detta?

Hur var det? Brukar det vara många par?

Jag och en kk funderar på att gå dit någon gång, så alla tips är välkomna.
 

KjellG

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
Det brukar vara Ok att ta med sig tjejen på Stockholms P-rullebiografer. För den som vill brukar det också Ok att visa sig helt och/eller delvis naken på dessa P-rullebigrafer.

Bifogar en länk som berättar om dessa:
http://members.spboards.com/?mforum=porrbio08

Själv tillhör jag dom som visar upp min kropp helt naken på Stockholms P-rullebiografer. Och naturligtvis onanerar jag inför öppen ridå med utlösning som slutresultat.

Men. Jag tycker att Haga Video är bästa stället att ta med tjejen på. Fredag-/Lördagkvällar i anslutning till midnatt och framåt mest besökare och fler tjejer.

Berätta gärna när ni ska bsöka någon av dessa. Bl.a. därför att jag vill ge dig/er båda möjligheten att se mg aken. Och att ni kan få vara mina åskådare när jag onanerar fram mig.

/Kjell
 

Steph

Medlem
Kön
Man
OK, tack för tipset.

Jag hade för mig att jag läst i Nöjesguiden för flera år sedan att tjejer inte var välkomna på sådana stället (inne i bio/video-delen, alltså) eftersom ägarna var rädda att prostituerade skulle söka sig dit och därför riskera åka dit för koppleri.

Får jag fråga varför du rekommanderar just Haga?

Skulle vi vara där får du förmodligen kolla. Det är ju lite det som är vitsen. :)
 
Toppen