Partnerbytarhelgen del 3 - sammankomsten

Flubbe

Medlem
Kön
Man
På söndagsmorgonen vaknade vi ganska tidigt och låg kvar i sängen och myste med varandras nakna kroppar. Efter frukosten duschade vi tillsammans och jag rakade bort Anettes lilla stubbmatta som växt ut under två dagar. Jag slickade henen en liten stund och Anette sög upp ett stånd innan hon tvärt slutade. Annette satte på sig en tunn klänning utan underkläder. Hennes bröst gungade förföriskt innanför det tunna tyget när hon rörde sig och jag kunde inte låta bli att knåda hennes byst innan vi åkte iväg.

Vi skulle sammanstråla alla sex hemma hos Thomas och Anette för att avsluta vår helg. Vi kom dit precis samtidigt som Martin och Lena. Lena kastade sig i min famn och vi kysstes djup, som om vi inte sett varandra på en evighet.
- Åh vad skönt att se dig, även om jag har haft det helt underbart med Martin och Thomas, viskade hon i mitt öra.

Vi hälsade på de andra med kramar, pussar och lite tafsande. Tjejerna pussade även varandra men vi killar gillar inte riktigt att kyssa andra killar så vi nöjde oss med att kramas och klämma lite grann på varandras snoppar. När jag hälsade på Åsa stoppade jag in en hand under hennes kjol. Jag kände att hon hade på sig de öppna trosorna och jag kupade handen under hennes sköte. Hon förstod vad jag ville veta så hon lät geishakulorna falla ner i min hand. Jag log och nickade bekräftande mot henne samtidigt som jag stoppade tillbaka de igen.
- Jag har köpt sådana till Lena och Anette också, sa hon lågt till mig. Vänta ska du få se.
Hon grävde lite i sin handväska och vände sig sedan mot Lena.
- Blunda och ställ er bredbent bredvid varandra, befallde hon de andra tjejerna.

De gjorde utan att tveka som hon bad. Åsa stoppade in händerna mellan deras ben och lirkade lite grann. Efter en stund flämtade båda två till samtidigt och öppnade ögonen.
- Visst är det skönt, sa Åsa. Jag har haft sådana i fittan hela helgen så fort jag inte knullat eller sovit. Man blir otroligt kåt av att hela tiden knipa så de inte ramlar ut.
Tjejerna tog några prövande steg för att testa. Anette tappade kulorna på golvet en gång innan hon fick till kniptekniken. Vi rörde oss alla in mot vardagsrummet och Åsa och jag berättade om vårt besök i sexbutiken. Sedan berättade vi alla om vi hade gjort de två föregående dagarna. Bland annat hade Martin, som är den enda av oss som gillar att få något instoppat i rumpan, blivit analknullad med en strap-on dildo av tjejerna. Lena och Thomas hade haft sex inne på en biograf.

Åsa och Thomas hade konstruerat ett sexspel som vi började spela. Första delen gick ut på att alla skulle få av sig kläderna. Vi tilldelades alla en siffra från 1-6. Sedan slog någon en tärning två gånger. Det första slaget visade vem som skull bli av med ett plagg, det andra slaget visade vem som skulle få ta av det. Den som fick ta av någon annan ett plagg passade förstås också på att känna lite på vad som fanns under. Åsas öppna underkläder väckte mycket intresse från alla och det var nästan synd att hon skulle ta av dem men vi var överens om att helnaket ändå var bäst. Ingen av oss hade särskilt mycket kläder på oss från början så ganska snart satt vi alla helt nakna. Normalt hade en sån här situation gjort att vi killar hade haft stånd, men eftersom vi sprutat så mycket hela helgen höll sig våra små kompisar ganska lugna även om de var lite svullna.

Andra delen av spelet var betydligt mer invecklad men också mycket roligare. Nu skulle en oss slå tärningen som då valde ut en av personens kroppsdelar. Det var mun, händer, bröst, rumpa och kön. Om man slog en sexa fick man välja fritt. Sedan slog samma person tärningen två gånger till för att välja ut en av de och en kroppsdel hos den personen. Därefter fick de skulle de två utvalda kroppsdelarna mötas under 30 sekunder. Om det var två kön av olika sort som skulle mötas skulle man även slå tärningen för en ställning.
Vissa kombinationer blev ganska dråpliga som om manskull gnid sin rumpa mot en killes bröst. Det var kanske inte så upphetsande för någon men det var ganska kul och vi fick oss många glada skratt samtidigt som vi blev alltmer upphetsade.
Jag hade mycket tur och lyckades mest få vara med tjejerna. Jag fick suga på alla tre jejernas bröst, Åsa sög mig och jag fick knulla Lena i missionären. Det var ganska frustrerande att behöva dra sig ur redan efter en halv minut men sådana var reglerna. Jag hade även sugit Martin kuk och fått pussa Thomas på munnen, något ingen av oss direkt gillade men tjejerna jublade i alla fall. Det föll sig också så att tjejerna nästan bara fickvara i närkontakt med varandra när det varad eras tur att slå tärningen. De muttrade lite över det, men det verkade inte direkt lida av det och vi killar fick ganska fina shower att titta på.

Thomas hade fått utslaget att hans kuk skulle möta Lenas rumpa men eftersom hon inte vill ha in något i analen så gned han den bara mellan skinkorna. En liten stund senare fick han dock möjligheten att testa Martin rumpa och han tog gärna in någonting i sitt hål. Thomas la sig då på rygg med ståndet svajande rakt upp i luften. Martin satte sig på honom med ryggen åt hans ansikte och måttade in ollonet i baken. När han väl sjunkit ner började han rida i ett lugnt tempo. Vi andra hade satt oss tätt intill varandra och smektes överallt där vi kom åt medan vi tittade på grabbarna som knullade. Vi tyckte inte att det var så mycket idé att fortsätta spela så de höll på bra mer än 30 sekunder. Martins stånd gungade upp och ner medan han rörde sig. Det blev för mycket för Anette som reste sig och grenslade honom och lät kuken försvinna djupt in i henne. Jag visste att Anette gärna tog emot två kukar i fittan så jag ställde mig bakom henne och började trycka in mig i henne längs Martins hårda skaft. På det sättet var vi fyra stycken som knullade varandra samtidigt. Vi försökte röra oss så gott det gick, men det var rätt bökigt och det blev tungt för de som låg underst, så vi slutade efter bara en liten stund.
Vi gled ifrån varandra och Anette ställde sig på alla fyra och lät Thomas ta henne bakifrån och Martin stoppade in sin kuk i hennes mun. Killarna började stöta i henne ganska brutalt från två håll men verkade tycka det var okej. De visste ju att hon inte skulle tveka att säga till om det blev för hårt.
Själv fick jag nu mina två favorittjejer för mig själv en stund. Lena låg på rygg med Åsa och mig halvt över henne på var sin sida. Åsa och jag turades om att kyssa Lena på munnen och på brösten. Det kändes så otroligt kärleksfullt och intimt att bara få kyssas och smekas samtidigt med den jag älskar och min favoritälskarinna. Åsa låg helt stilla med kroppen och bara tog emot vad vi gav henne. Åsas och jag hade en var sin hand nere vid Lenas sköte. Vi smekte hennes yttre könsdelar och klitoris samtidigt som en av oss nästan hela tiden hade ett par fingrar i hennes våta hål.

Efter en stund bytte vi plats så att Åsa hamnade underst och fick samma behandling som Lena precis hade fått. Lena passade också på att kyssa varandra lite då och då. Det var som om vi inte kunde få nog av varandras kärlek. Vi lyckades att pulla Lena till orgasm innan det blev min tur att få tjejernas uppmärksamhet. Deras mjuka händer runkade mig långsamt och ömt på ett sensuellt och mycket skönt sätt.

Plötsligt reste sig på två som på en given signal. Lena satte sig över mitt ansikte och började gnida sitt kön mot min mun. Jag var förstås inte sen att hänga på så jag tog tag i hennes rumpa och börja slicka hennes sköte på det sätt som jag visste att hon gillade. När kommit igång och tillfredställa min underbara fru känner jag hur Lena tar tag i min kuk och riktar den uppåt och strax därefter omsluts den av en plaskvåt mus. Jag antog att det var Åsa för jag hörde hur hon började stöna i samma takt som hon red mig. Jag kände hur båda tjejerna lutar sig framåt och jag förstod att de omfamnat varandra och antagligen hånglade lite grann också. När jag höll på att slicka Lena som bäst hör jag plötsligt Anettes röst bredvid mig.
- Nu är det min tur att bli slickad, sa hon.
Lena reste sig upp hastigt och nästan samtidigt sänkte sig Anettes härligt fylliga rumpa och hennes rakade mus mot mitt ansikte. Jag kramade hennes härliga skinkor och fortsatte som om inget byte hade skett. Jag hörde att Lena gick över till Martin och Thomas och det verkade som om de omedelbart satte igång att knulla alla tre.
Precis när jag kände att jag ganska snart skulle börja spruta så reste sig Åsa och gav min sprängfyllda stolthet en mjuk puss innan hon anslöt sig till trion som knullade i andra delen av rummet. Anette böjde sig framåt och tog min kuk i munnen så att vi nu låg i härlig 69:a. Jag lyckades slicka henne till orgasm innan det gick för mig och vi gled ifrån varandra för att vara med de andra. Båda tjejerna stod på alla fyra och blev tagna bakifrån. Martin knullade sin fru och Thomas satte på Lena. Annette och jag la oss under tjejerna och började suga på deras gungade tuttar.

Martin drog sig efter en stund ur Åsa och sprutade sin sperma på hennes rygg. Åsa tog då och satte sig över mitt stånd direkt och började rida frenetiskt. Det inte många sekunder innan jag tömde mig i Åsa. Vi sjönk ihop på golvet och tittade och hejade på de tre som fortfarande hade sex med varandra. Thomas stönade till och jag förstod att han hade sprutat i Lenas fitta. Han drog sig ur och lade sig han också på golvet. Annette flyttade från Lena bröst till hennes mus och slickade henne snabbt till orgasm.
Vi var alla nu helt utmattade och ganska mätta på sex. Efter att ha duschat och klätt på oss lite kläder lagade vi en god måltid tillsammans och bara njöt av att umgås utan att ha sex. Långt senare på kvällen hade vi lite sex igen men då ganska stillsamt och mysigt.
Lena och jag åkte lyckliga hem till vårt sent den kvällen. Vi var överens om att det som vanligt hade varit underbart men att det var skönt att bara vara vi två en stund. Det tog några dagar innan vi hade återhämtat oss så pass mycket att vi hade sex med varandra igen men då var det också riktigt bra.
 
Toppen