Penis förlängare

Runk90

Ny medlem
Kön
Man
Hej, jag hörde om en penisförlängare på kategorin "kill grejer"
men jag vill skriva detta här för att jag vet att många kollar in mer här, någon som har manualen som vill dela med sig av den?. Jag har en snopp på 13,5 - 15cm, Vill så gärna ha en längre. Senast jag mätte var den 12 men den har växt på sistone. TACK!
Hemsidan: http://www.mannensliv.net/bestall.html
jaah

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Runk90

Hej, jag hörde om en penisförlängare på kategorin "kill grejer"
men jag vill skriva detta här för att jag vet att många kollar in mer här, någon som har manualen som vill dela med sig av den?. Jag har en snopp på 13,5 - 15cm, Vill så gärna ha en längre. Senast jag mätte var den 12 men den har växt på sistone. TACK!
Hemsidan: http://www.mannensliv.net/bestall.html
jaah

Och...
Vart vill du komma?
Tror du livet blir lättare och leva, det blir skönare och bättre och knulla och brudarna kommer att hänga i klasar om dasen hoppar upp några centimeter?
Nä, släpp sargen och kom in i matchen!
Detta är lika fåfängt som att förstora brösten: det enda som förbättras är kirurgernas plånbok.
Var naturliga! Skär, manipulera och mixtra inte med era kroppar!

Jag tar tycker bättre om naturliga bröst - oavsett utssende - än plastbröst, uäk!

Suga kuk och knulla luder, det är sånt som Gud förbjuder, draga skinnet fram och åter, det är sånt som Gud förlåter.

Kingen

Medlem
Kön
Man
Du behöver inte betala 195:- för att få dom instruktionerna. Den teknik man får veta kallas "jelqing" och instruktioner kan hittas gratis på nätet.

Men den funkar inte, vad än folk skriver. Det går inte att få en större kuk med den tekniken, i alla fall inte utan att hålla på minst 30 minuter varannan dag i ett halvår. Plus risken att få en blodsprängd kuk med konstigt blodflöde i.. Urk..

Lär dig leva med din normalstora kuk. Tro mig, tjejer kommer uppskatta den om dom gillar dig som person. Det är inte kukens storlek det hänger på... :love:

Krister

Medlem
Kön
Man
Du är 15 år. Din snorre har antagligen inte växt färdigt än. Lär dig acceptera dig själv och skit i vad andra tycker o tänker om längd mm på snorren. Är du riktigt nyfiken på hur stor du troligen komemr att få, fråga storebror eller din farsa. Ofta blir man rätt lika som dom.
Har polare som har allt mellan 10 - 30 cm och alla dom fungerar. En kortare är oftast hårdare än vad en lång är. Dessutom när vi jämför längd är det ju fullt möjligt att vi trots samma instruktioner ändå inte mäter på exakt samma sätt vilket då leder till olika resultat.
Följ ett gott råd:
Strunta i alla olika typer av förstoringsprylar. De hjälper dig knappast att få större snorre men däremot tom plånbok. Lär dig att njuta av livet.

Toppen