Penis ring

Mikke74

Medlem
Kön
Man
köpte en penisring i latex med sex kulor i ringen för lättare på rullning vid fullt stånd , skulle vara bra för att hålla tillbaka utlösningen vid sex och att få större erektion , för mig funka den lite åt andrahållet,visst vart snoppen större och hårdare men också kännsligare och jag kåtare så jag sprutade tidigare än vad jag gör utan ring , någon som har nån erfarenhet av en sådan ring ??
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
:)Den penis ringen som jeg bruker och får jag ett enormt stånd av, men jag runker av mig en gång innan jag sätter på min penisring då varer det längre:):p och jag får en härlig känsla:piginally posted by Mikke74[/i]

köpte en penisring i latex med sex kulor i ringen för lättare på rullning vid fullt stånd , skulle vara bra för att hålla tillbaka utlösningen vid sex och att få större erektion , för mig funka den lite åt andrahållet,visst vart snoppen större och hårdare men också kännsligare och jag kåtare så jag sprutade tidigare än vad jag gör utan ring , någon som har nån erfarenhet av en sådan ring ??
[/quote]

Runkare
 

Isdx

Medlem
Kön
Man
Jag har en krommad metallring som passar utmärkt i roten på min kuk. Men den håller nog inte tillbaka utlösningen, tvärtom. Kuken blir härligt stor o tjock med den, och den känns skönt att runka med den. Inget ändå som jag använder dagligen.


----------------
[green]Runkar varje dag[/green]
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
Har en tajt gummi ring..ollat svullnar upp som bara den med det..och blir stenhård och lite mer ådrig än utan..skönt o runka..och skön o knulla med oxå..mmmmmmmmmgillar den..men använder den sparsamt..får inte skämmas bort. :)

Intreserad av rätt så mye..
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag brukar penis ring en del och är det att skämma bort sig tycker jag att det är helt OK. Med den skänslan det är att runka av sig med en ring runt kukroten och kuken växer lite mer än vanligt det är en hel max skänsla:p:):p
Originally posted by Rakad19cm

Har en tajt gummi ring..ollat svullnar upp som bara den med det..och blir stenhård och lite mer ådrig än utan..skönt o runka..och skön o knulla med oxå..mmmmmmmmmgillar den..men använder den sparsamt..får inte skämmas bort. :)

Intreserad av rätt så mye..

Runkare
 
Toppen