penis undersökning

saels23

Medlem
Kön
Man
nån kille som har varit och undersökt sin penis på mottagning??
fick ni stånd? skrattade sköterskan?
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Har undersökt flera gånger, aldrig fått stånd!
Tror det beror på sjuksköterskans avslappnade sätt!

F
 

saels23

Medlem
Kön
Man
ok, men får man en tjej eller kille??
får man tjej å får stånd skulle vara lite pinsamt för en själv men kanske possitivt för tjejen för hon är man blir upphetsad av henne.)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
har gjort en såndäringa topstest som Brandkapten Greger berätta om i Nile City...

En kvinnlig läkare, en kvinnlig sjuksköterska, en kvinnlig undersköterska och en undersköterskeelev... min penis har aldrig varit sååå liten..

haha, det var en av min livs vääärsta upplevelser
 

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Jag har varit och undersökt mig flera gånger och aldrig varit i närheten av att få stånd. Det är inte direkt upphetsande men inte heller någon hemsk upplevelse.

Tror att många har en väldigt obefogad räddsla för att få stånd när de ska bli undersökta. Se de som att det inte är värre än att visa upp sig naken i duschen. Okej de kommer känna lite men that´s it!

Jobbar själv i branchen och har inte varit med om att en kille fått stånd under de 7 år jag jobbat och inte heller hört någon kollega som varit med om det. Så ta det coolt!

Och skulle det hända så är det väl bara ett tydligt bevis på att den funkar som den ska ;)
 

Carl Cumsalot

Aktiv medlem
Ålder
39
Kön
Man
Jag har varit med om båda delarna. Är olika från gång till gång. Men om du föredrar det ena eller det andra kan du ju alltid lägga in ett önskemål. Jag säker på att de försöker tillmötesgå det så långt som möjligt. ;)
 

saels23

Medlem
Kön
Man
ok..:)
tror jag känner mig mer väl om det är en kvinnlig och så tror jag säkert att jag kommer få stånd.
har lätt för det när det är tjejer som tar på mig vanligt så:)
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Även om man får stånd tror jag de är fullt vana vid det och kommer bara fortsätta undersökningen precis som vanligt. Och efter ett tag kommer du märka att hon inte bryr sig och då slaknar den snart igen. Inga problem!
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Låg på sjukan för en del år sedan med kateter,
och jag lovar, att få morgonstånd med kateter är allt annat
än trevligt. Bland det mest obehagligaste runt lillemannen jag
har varit med om! :eek:

Falcon
 

MatiasA

Välbekant medlem
Kön
Man
Några år sedan fick jag besvär med ömmande pung och sökte hjälp. Läkaren som skulle ta emot mig var en ung och söt kvinna så mina fantasier i väntrummet flög omkring rätt så vilt...och hade världens ståkuk när jag blev inkallad. Som tur är slaknade lillemannen under tiden hon intervjuade mig så undersökningen gick helt problemfritt till...förutom droppen av försats som hon nog måste ha märkt. Kommenderade inte på något sätt men jag var rejält röd i ansiktet hehe...
 
Toppen