Penismanualen?

1986

Medlem
Kön
Man
Tänkte bara höra om det är någon som har testat penismanualens "trix" för att få penisen större... Om den blev större, hur mycket större?
Själv är jag lite skeptisk... jag tycker det verkar ganska konstigt att man skulle kunna få den större genom att "träna" på nåt sätt...
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Hmmmm... bara hört talas om det där.. Vore kul att få veta vad för övningar det handlar om och om någon har några erfarenheter..
 

fittälskaren666

Ny medlem
Kön
Man
det funkar absolut, men det är ju bara att dra i kuken som vanligt så att man pressar upp blodet i oloonet o håller kvar några sek
sen kör man på i en halvtimme per dag(obs man ska ej ha full fräs!den ska vara mjuk o formbar så attt säga, först då tvingar man blodkärlen att utvidga sig o bilda fler)
Brukar köra framför tvn om det är nåt tråkigt program utan snygga brudar(typ rapport)

hallå alla brudar
 

Mannen

Medlem
Kön
Man
Hur bra resultat har du haft (alltså i längd)? Hur länge har du hållit på? Sitter man bara och drar i ballen så som du säger, eller är det olika moment?
 

fittälskaren666

Ny medlem
Kön
Man
nu kör jag inte så ofta, kanske 2ggr i veckan
har alltid dragit rätt hårt i fjongen, jag började väl lite mer seriöst vid 15 efter ett tips från brorsan(13år sen)så det är svårt att veta om det gett nån effekt, måttat med linjalen intryckt till roten på ovansidan av kuken så är den 20,5 o 15-14-15(inne,mittpå,ollon) i omkrets så det borde gett nån extra cm
Viktigt är att man inte är kall när man tränar, sen kan man spänna pcmuskeln då o då(starkare sån gör att blodet hålls kvar i penisen längre samt att man blir uthålligare)



hallå alla brudar
 

EriK2

Ny medlem
Kön
Man
jag brukar använda pc muskeln när jag vill ha utlösning snabbt..tycker det blir lättare då..om jag vill undvika orgasm, spänner jag anus
 

frippe99

Medlem
Kön
Man
Pc muskeln och anus är samma sak, det är en muskel formad som en åtta där den ena delen av muskeln ligger runt anus och den andra kring urin/sädesledaren.
 
Toppen