Piercing

Dasen

Medlem
Kön
Man
Hur funkar det när man drar i den....är den ivägen och fastnar eller går det att ha på den hela tiden, om den sitter i ollat dvs. (Aj aj aj)
Finns det några tjejer som har intimpiercat sig? å hur gör ni när det kommer till kritan?
"nyfniken"


Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Jag har varit med en tjej som hade en intimpiercing. Var inte något problem där, sitter ju inte direkt "innuti" utan mer ovanpå. Var inget som märktes under själva akten egentligen, var dock rätt sexigt när jag drog ner hennes trosor och upptäckte det.

008

Skydancer
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Ja har i naveln men det är så långt ja vågar gå, underlivet är ju väligt känsligt och jag skulle aldrig drömma om att göra det där nere.
 

skydancer

Medlem
Kön
Man
Kan tillägga att jag nog inte heller skulle få för mig att göra ett "extra" hål där nere....men som man säger, each to their own...

008

Skydancer
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Var hade hon den då? (finns ju flera ställen);)

Hmmm kom på en fråga till: är det någon jättebra skillnad att ha oralsex med någon som har en stav i tungan???????(menar då inte mun mot mun)

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
själv så har man en piercing på dasen... hehe jävligt porrigt om man får säga det själv.. tjejer tycker oftsast desamma... spec när jag tar dem bakifrån för då tar den i på g punkten.. jag ahr det föressten i strängen som håller i förhuden med ollonet..

ska säga att det tog ett tag innan jag vågade trycka igenom nålen men sen tänkte jag "va f*n så ont kan det väll inte göra" så då tröck jag bara på... kan säga att det inte kändes ett dugg.. gjorde mera ont när man hade spetsen emot men så fort det blev hål så känndes det inte..

säger en sak.. killar skaffa hål men häng inte i för stora grejjer elle bli extremebody art älskare.. som är sjuka på riktigt... när man delar kuken i 2 delar så är man inte frisk..

min tjej kompsi ska ta hål också föressten.. verkar riktigt porrig.. jag ahr bara sett kort på det och filmpå hur man gör.. måste öppna en vinare innan så man kan trycka emot korken på andra sidan..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

toadi

Ny medlem
Kön
Man
det är när man har en ring i kuken
den börgar på översidan och kommer ut i springan på ollonet
 

ungdom

Medlem
Kön
Man
ööö sitter den i ollonet?? asså bara där... vart har du gjort hålet.. jag fattade men skriv mera exakt..

är man bög för att man hjälper en kompis?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Originally posted by ungdom

ööö sitter den i ollonet?? asså bara där... vart har du gjort hålet.. jag fattade men skriv mera exakt..

är man bög för att man hjälper en kompis?

Instämmer. Förstår inte riktigt hur det där går ihop...
Lät bökigt. ;)
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Dasen

Var hade hon den då? (finns ju flera ställen);)

Hmmm kom på en fråga till: är det någon jättebra skillnad att ha oralsex med någon som har en stav i tungan???????(menar då inte mun mot mun)

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter

Tjoho! :D
Ville bara säga att jag har hål i tungan o det
är ingen kille som klagat än iaf ;)
Dom verkade njuta extra mycket om man jämför från
det att jag inte hade någon...:p
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Som jag har förstått det så är en Prince Albert är när man har ett hål som går antingen genom ollonet uppifrån och ner och ut i urinröret, eller underifrån och upp och ut genom urinröret? :sleep:
 

Dasen

Medlem
Kön
Man
Hmm läste något om olika pearcingar bla prince allbert.
Han var tydligen en kåtbock av sig, så han hade en ring med en kedja som gick om benet, så att det inte skulle synas så mycket:oops:vid hovet

Dra förhuden fram och åter är vad gud förlåter
 

gandoronan

Ny medlem
Kön
Man
Jo alltså Prince albert.
Det är så att hålet sitter bakom ollonet på undersidan på ena
sidan av strången (valfritt) sedan går ringen in där och ut genom
urinröret. Man börjar med ett 2.4 mm hål och kan sedan öka det.
har nu själv en ring med 5 mm tjocklek.
Det var Drottning Viktorias man Albert som hade en sådan ring för
att fästa kuken så att den inte skulle synas. vet inte riktigt hur...
konstigt nog så har det putitanska engelska hovet givit upphov
till något som nu faktiskt kan anses som lite vågat! Mycket
märkligt!
 
Toppen