Pinsamma men ibland uppkåtande runk

G

Guest

Gäst
Runkar man ofta tar man ibland lite för stora risker, ibland blir det en upphetsande grej men annars är det bara pinsamt.
För tillfället kommer jag på tre olika episoder jag kommit på någon eller blivit påkommen mitt i onanerandet. Man minns bättre de bra gångerna de andra förträngar man nog aktivt.

1:a
Jag kom på min mamma vid våran sommarstuga en gång, hon trodde att vi i övriga familjen åkt och handlat, men jag bestämde mig för att inte följa med (antagligen passade jag på att runka i stugan, kommer inte ihåg, enda privata platsen där är ett torrdass och det funkar inte för mig). Mamma hade gått till en bäck där vi brukar tvätta oss, den är ganska avskild och vi brukar vara nakna där. Jag gick också dit en stund efter henne för att tvätta mig. När jag kommer dit ligger mamma i solen på sin handduk på berghällen med benen särade och ena handen på muttan och med andra handens fingrar nyper hon sig i ena bröstvårtan. Att jag själv runkade var för mig helt naturligt, men att mamma kunde göra nåt sånt hade jag inte ens tänkt på. Mamma låg så hon inte såg mig direkt och jag stod som förstenad några sekunder och bara glodde. Jag kan inte säga att jag enbart var chockad, mamma har en snygg kropp och jag hade förut tittat lite extra på henne när vi badade nakna. Hade jag varit smart hade jag bara smugit därifrån och inte låtsats om någonting. När jag samlat mig gick jag fram till henne som inget hänt och sa hej. Mamma blev arg och sa till mig att inte smyga sig på folk. Jag gick hem och vi pratade aldrig mer om händelsen. Jag har däremot fått lite sjuka, men sköna fantasier om mamma. (Jag räknar detta till en bra gång.)

2:a
Jag bodde ett tag hos en kompis farmor, hon hade bara två rum så jag fick sova i henne sovrum och hon sov i vardagsrummet. Jag hade lite porrblaskor med mig och brukade ligga och runka i sängen innan jag skulle sova. Vid ett tillfälle skulle kompisens lillsyrra(15 år), alltså tantens barnbarn sova över. Vi hade gått och lagt oss och jag låg med täcket undanvikt och runkade medan jag tittade i en porrblaska. Rätt som det är öppnas dörren och tanten och och lillsyrran står där. Jag slänger förstås täcket över mig men det är ju redan försent. Tanten var sjysst och säger inget om vad de sett utan ber om ursäkt och hämtar filten, kudden eller vad det nu var de behövde. Tjejen glor på mig med öppen mun som om jag var stortrollet själv. Vi sa aldrig något om det heller men tantan knackade alltid i fortsättningen innan hon kom in i rummet. Kompisens lillsyrra har jag undvikit att prata med. (Detta är en dålig gång, endast pinsam.)

3:e
Jag och några kompisar hade tagit turbåten till Gotska sandön där vi skulle campa några dagar. Det fanns inte annat än torrdass vid campingen och jag kan inte runka på torrdass. Folket som besöker Gotska sandön verkar vara ganska frigjorda, många badar topless och en del helt näck. Några gjorde mig superkåt. När vi gick utmed stranden mötte vi en tjej i 30 års åldern med ett litet barn. Tjejen hade bikini top och nån sarongliknande kjol på sig, vinden blåste så sarongen glipade ända upp till midjan när hon gick, och hon hade inga trosor. Hennes springa och välansade hårtuffs var inte svårt att se. Om det var medvetet eller inte vet jag inte men hon försökte inte skyla sig eller vända sig bort ens när vi möttes. En annan yngre tjej i 16 års åldern badade topless med sina toppiga bröst, hon hade ett par väldigt tajta små bikinitrosor med bara snoddar i sidorna. När hon lekte med sin lillebror i sanden stod hon på alla fyra med rumpan i vädret i värsta porrposen. Bikintrosorna smet åt om hennes blygläppar så det såg ut som trosorna bara var påmålade. Detta har ju kanske inte direkt med ämnet att göra men jag berättar det för att ni ska förstå i vilket desperat runkbehov jag var i.
Jag tänkte ut någon lam ursäkt för att inte vara med kompisarna och gick österut på nordstranden, där stranden är stenigare och färre människor är, för att hitta en ostörd runkplats. På östra stranden bakom några buskar hittade jag en perfekt plats med utsikt över Östersjön. Jag badade först naken och satte mig sedan på min handduk och började runka, efter någon minut sprutade jag en jätteladdning över mig själv. Jag var fortfarande kåt så kuken slakande inte helt utan jag fortsätter runka, det är skönt och kladdigt. Helt plötsligt kommer ett par i fyrtioårs åldern fram bakom buskarna. Efter lite fumlande får jag tag i min t-shirt och lägger över kuken, den döljer förstås inte ståndet. Kvinnan ler och tittar så ihärdigt på mig att hon nästan snubblar, hon ursäktar att de stört mig när jag har så skönt!
Mannen stirrar bara stelt ut över havet när de går förbi.
Tänk om kvinnan kommit ensam, kunde blivit riktigt trevligt! (Detta var en bra gång, jag behöver aldrig träffa personerna och fick trevliga fantasier av det).
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Nr 1. !?!? :eek:

Nr 2. Varför runkar vissa hos (vilt)främmande personer med öppen dörr och demonstrativt utan tex. täcke. Som gjort att bli upptäckt. Jag skulle ha satt på syrran istället;)

Nr 3. Varför runka när du skulle fått en 30-åring??:)

mera kärlek
 

Toobey

Ny medlem
Kön
Man
Sjuuukt najs alltså!! haha, vilka sjuka upplevelser... Mmm haha.. Kul..

Signatur? Vadå, jag är jag... Trevlig, rolig, snäll...
 

cKy_

Ny medlem
Kön
Man
Duude.. Angående nummer 1.. det är ffs din morsa!! Om det hade varit låtsas morsa så ok.. men ffs!!

Trying Is One Step Closer To Failure
 
Toppen