Pinsamt på Ågesta-badet

fredrik66

Medlem
Kön
Man
Jag brukar ibland ta en sväng till Ågesta nakenbad (ligger söderut i Sthm) utan min frus vetskap. Och ibland finns det något skönt att titta på och bli kåt av. Blir det för mycket av kåthet är det bara gå in i buskarna och runka. Det har blivit några runk där under årens lopp. En dag förra sommaren, när jag ligger nere vid stranden, hör jag en röster från ett sällskap som är på väg mot stranden. En röst känner jag igen, det är min dotter, 32 år och gift. Jag rafsar ihop kläder och andra tillhörigheter och flyr in i buskarna. Jag kikar och ser att det är dottern och en väninna till henne och två karlar, ingen av dom är min svärson. De klär av sig och lägger sig naka för att sola. Va f-n-ska jag göra? hoppa fram som gubben ur lådan?. Näe, jag klär på mig och smiter genom skogen upp till vägen.

Vad tycker ni?
1) Skulle jag ge mig till känna?
2) Skulle jag ha varit kvar i buskarna och kåtat upp mig på dotterns vännina och attraktiva dottern (ful tanke)?
2) Vågar jag gå dit i sommar?
 

biff

Medlem
Kön
Man
jag tycker du skulle ge dig till känna .
du kunde ju ha klätt på dig och kommit gående och set dom då kunde du fråga vad dom gjorde där.
Skulle din dotter fråga dig vad du gjorde där så är det ju bara säga att du var sugen på att bada och att duj inte hade några badbyxor eller nåt..
 

runkgubben

Medlem
Kön
Man
1. jag tycker att du inte borde tala om det för henne.

2.Defenetivt inte stannat kvar och kåtat upp dig.

3. Det ska du göra. du kan inte ha samma otur två gånger i rad att råka ut för samma grej. såvidda inte hon brukar gå dit ofta om sommrarna!

runka är gött
 
Toppen