Pinsamt värre...!!!

Pyret

Ny medlem
Kön
Man
Flyttade från landet till en större stad, ca 10 mil från barndomshemmet, när jag träffade mitt ex...Vi trivdes bra i stan, men hade svårt att hitta vänner med samma intresse som os själva. Vi satte in en kontaktannons, om att vi sökte just nya vänner, gärna par...fick ganska många svar, o vi sållade ut några för att testa. Bjöd hem ett par i taget o fick bra kontakt...för att göra en lång historia lite kortare, slutade det med att vi hittade ett par som vi även började ha sexlekar tillsammans med. En kväll skulle vi fura på sexparty o vi såg verkligen fram emot detta...o var överrens om att alla fyra skulle få helt fria tyglar just denna kväll..en fest med ett 100 - tal anmälda...När vi kom dit, gick man runt o "kände sig för"..o jag hittade ett rum, som kallades för "överraskningarnas rum"..gick in o blev intresserad....jag följde de regler som var uppsatta, som gick ut på, att jag skulle göra mig iordning, klä av mig o lägga mig på sängen o trycka på en klocka...belysningen dämpades o jag hörde att det kom in någon från två håll..jag kunde se siluetterna av två män, dock inte detaljer....de satte sig på sängen o började smeka mig varsamt...inga ord yttrades, ingen sa något...jag slappnade av mer o mer o njöt av deras behandling, blundade o bara följde med i det som hände..jag hade deras händer överallt o munnar o tungor började spela över min kropp...jag vred mig av kåthet o kunde inte ligga still...en av dem harklade sig och bad mig att jag skulle lägga mig på knä...jag gjorde så, och fick en av de härligaste oljebehandlingar jag någonsin fått....och samtidigt sög jag av killen framför mig...när någon plötsligt öppnade en av dörrarna, så att ljuset utifrån hallen slog in på killen jag sög....Jag trodde jag skulle dö.....DET VAR MIN BROR..!!!!!
Vi kom av oss direkt o jag försökte få på mig kläderna snabbt....o fick chock nr två...killen som slickat mig o gett mitt sköte denna underbara behandling var MIN CHEF...
jag kom ut därifrån fortare än kvickt, tårarna rann o jag skämdes som en gris...fick inte tag i mitt ex o talade om för nån annan att jag inte mådde bra o tog taxi hem. Två dagar senare, på jobb...undvek chefen mig länge o det var mycket obehagligt...min bror hörde inte av sig på flera månader...Idag har vi alla pratat om detta, o allt är "historia"...men fyy vad jag mådde dåligt.....Pinsamt verkligen...
 

teca1971

Medlem
Kön
Man
FY!! Denna måste bara gå till Hall of Fame. Pyret, jag tror ingen kan förstå hur pinsamt det var för dej.

Onanivän sökes!!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
det var det värsta jag hört!
inte konstigt att du mådde dåligt efter den historien.





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Toppen