pinsamt :)

BorttappadeNallen

Ny medlem
Kön
Man
Runkade med ballen spottade å skit på den så kommer typ farsan,gammelmormor å mormor in med min geografibok å jag kommer precis å skvätter ner allt som finns i strålens väg, mormor får sej en dutt, farsan får sig en dutt, gammelmormor får typ runt käften å på magen så d rinner ner mot fittan, å hon e blind så hon fattar typ inget å typ börjar skratta å säger: "e det du lasse?"



Inte nog med d, efter in kommer våran jävla lassie hund typ å slinter på sagget å ramlar ner å duttar fittköttet mot parketten där sagget e..


Farsan e ju iof. en golfare så han vet var man har bollarna om man säger så men han brukar inte ta sånna satser på förmiddagen, han blev besviken som fan å han fick inte vara med i golfklubben längre pga. incidenten

Mjukiskramar*
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Kanske en protest mot alla andra mytomaner i denna sektionen :D

Anti-spamfilter
 
Kön
Man
Originally posted by BorttappadeNallen

Runkade med ballen spottade å skit på den så kommer typ farsan,gammelmormor å mormor in med min geografibok å jag kommer precis å skvätter ner allt som finns i strålens väg, mormor får sej en dutt, farsan får sig en dutt, gammelmormor får typ runt käften å på magen så d rinner ner mot fittan, å hon e blind så hon fattar typ inget å typ börjar skratta å säger: "e det du lasse?"

hahaha... :)
 

Inflicted

Ny medlem
Kön
Man
Pinsamt är det när tjejen som vet jag blir stenkåt bara hon rör mig gör så att jag blir tvingad lägga mig på mage. Hade inte varit snyggt med ribba bland barnfamiljer....

Händerna på täcket är inget för mig*L*
 

MrWint

Ny medlem
Kön
Man
Nja, tror snarast att det är knark inblandat, de flesta stora konstnärer har gått på knark. Det 'BorttappadeNallen' skriver är bland det bästa jag läst någonsin, alla kategorier...
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Hehe.... ja vad man kan hitta om man letar i onanera.se's "arkiv"

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt, Ultra Tight Butt och Wonderwave Lady.
 

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
Vad som är så kul med såna här inlägg är ju att författarna alltid är väldigt nogranna med a poengtera hur långt dom
sprutar. gärna 1/5 meter och det ska helst träffa alla som befinner sig på 50 m avstånd.

Snälla Ni..ni får inte göra Peter North avundsjuk på er

Möjligen kan Svante Thuresson skuta 3 meter men ingen annan dödlig

I övrigt var det väldigt roligt skrivet.applåder

"Nämen Carl Filip menar du att det är dags"
 

Kloppstock

Medlem
Kön
Man
...sen låt mig gissa att Mormor & GammelMormor hade desförinnan i 6 timmar onanerat med din geografibok? Skojar bara [[:eek:)]]

Sen kom fan Farbror Slöfus in och hade Kalla Fakta i släptåg han hade ju fan brottats med Vilmer X ju på Filipin Teatern

Boy George iklädd Mats Sundins Målbrottsröst nickade dock "E du ker i mig enu Claes Göran" gillande till mitt Sats som låg i vårsolen. det är ju fan hans lägenhet

vad det inte så ochså..ja nu spånar jag ju bara fritt här så :sleep:

"Nämen Carl Filip menar du att det är dags"
 
Toppen