Pinsamt!!

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
En gång för längesen i början av sexdebuten så skull jag och min dåvarande flickvän till att ha sex. Vi hade haft sex tidigare men då med kondom för hon använde inget skydd.
Men den här gången hade vi ingen kondom och kåta var vi båda två så jag skulle dra ut den innan jag spruta.
Vi höll på ett bra tag och provade alla tänbara ställningar kände jag att de börja närma sig sprutet, så vi la oss i em missionär och när jag drog ut den så sprutade jag den största sats jag någonsin har sprutat vad jag minns. Hon fick sprut i ansiktet och hela hennes mage och bröst var täckt med sperma, hon hade aldrig fått ett sprut över sig så det blev som lite genant men vad skulle man göra det var bara att leta upp en handuk och börja torka upp efter sig... Gången efter hade jag kondom.
 

Burk

Ny medlem
Kön
Man
Lät ju mer härligt än pinsamt det där...
När jag knullade min första brud, så körde vi doggystyle och när jag kom så drog jag ut den och skulle spruta på ryggen, men allt bara flög över henne och landade på kudden framför. Det var ett sjukt sprut...
 

BillaN

Ny medlem
Kön
Kvinna
man kan bli gravid även om killen inte sprutar i en. det kommer alltid försatser för att göra kuken glidig som innehåller en liten mängd spermier. en enda spermie kan göra en unge! think of that.
 
Toppen