Placering av satsen?

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
I varenda (praktiskt taget) p-rulle så lägger killen satsen i ansiktet på tjejen...är det bara jag som inte kan se det upphetsande i det? Tänder på det lilla antal rullar som finns där killen istället satsar inne i tjejen.
Var vill ni lägga satsen alternativt se den läggas?
 

Den_Upphetsade

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det beror på... Om det är med någon man älskar så är det trevligt att få det i sig, men om det är one-night stand så tycker jag om att få det på bröstet:oops:
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Det beror på... Om det är med någon man älskar så är det trevligt att få det i sig, men om det är one-night stand så tycker jag om att få det på bröstet:oops:

Håller med.

Tycker det e skönt att komma i tjejen...men omväxling förnöjer! J-t porrigt att lägga den över brösten, på rumpan eller i ansiktet ibland...
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
I varenda (praktiskt taget) p-rulle så lägger killen satsen i ansiktet på tjejen...är det bara jag som inte kan se det upphetsande i det? Tänder på det lilla antal rullar som finns där killen istället satsar inne i tjejen.
Var vill ni lägga satsen alternativt se den läggas?

Blir nog oftast inne i henne, i hennes mun eller på hennes rygg, ganska jämnt fördelat mellan dom 3 alternativen
 

sexy man1

Ny medlem
Kön
Man
Håller med det e jävligt roligt när man få va lite porrig ibland å få lägga satsen i ansiktet men jag tycker det e upp till tjejen vart hon vill ha den hon ska ju inte få känna sig tvingad att få den i ansiktet eller svälja då blir det genast oporrigt :cool::cool::cool:
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Variation är väl a och o som med vilka andra saker som helst... sen så varierar det ju hur man tycker från gång till gång. Just nu är jag också rätt trött på ansiktsprut i filmer så får man se nått annat nån gång så känns det väldigt fräscht och upphetsande.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Håller med hanna82. Helst inte i ansiktet, men annars går det bra överallt. Över brösten och magen är fint för då får man se när det sprutar... Eller på rumpan, det känns lite porrigt på nåt vis.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu kanske jag ställer en allt för nyfiken fråga, men vad gör ni efter att killen har sprutat på er? Torkar bort det, tar en dusch eller somnar ni efter ett tag och bryr er inte?
 
G

Guest

Gäst
Nu kanske jag ställer en allt för nyfiken fråga, men vad gör ni efter att killen har sprutat på er? Torkar bort det, tar en dusch eller somnar ni efter ett tag och bryr er inte?

Beror på hur mycket sperma jag har över mig och vart den hamnar. Är det mycket och jag har fått i håret och dyl så blir det en dusch direkt annars kanske jag bara torkar av för att sedan duscha...
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Nu kanske jag ställer en allt för nyfiken fråga, men vad gör ni efter att killen har sprutat på er? Torkar bort det, tar en dusch eller somnar ni efter ett tag och bryr er inte?

jag ser helst att killen slickar rent. :) Annars torkar jag bort det.
 

Dirty Harry

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Helt klart är det skönast att få fylla hela musen med sattsen !!!
Men lägga det på magen är vell inte så dumt heller !!!
Men det där me att få den i ansiktet är inte så villigt bland dom tjejer jag har träffat.:cool:
 
Toppen