Planerad onani

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Hur gör ni? Är det stundens inspiration? Planerar ni en stund..en timme..en dag eller vecka i förväg..innan ni onanerar..Om ni planerar...Hur gör ni då?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
För mej är det ofta spontant, att den bekanta klådan känns igen.
Men, det kan också vara så att jag har egentid hemma, och då kan jag sitta med kuken ute, smårunka på ngt forum, och vänta på att någon annan dyker upp.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Planerar ibland. Laddar liksom..Ett tag funderade jag på att skriva "runkdagbok'. Under 2018 ska jag iaf ägna fler tillfällen åt runk utomhus i solen. Mer nakensolning..nakna promenader och nakenbad
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Planerar sällan själva runkandet men däremot planerar jag ofta hur eller vart eller på vad jag ska komma. Mycket för att jag alltid gillar att smaka min varma, kladdiga och smaskiga sperma
Oftast försöker jag edga en dag eller två och många gånger betydligt längre, för att bygga upp kåtheten så man närmar sig bristningsgränsen.
Jag älskar kåtruset man har efter en massa dagar med edging och det gör sprutet så mycket skönare.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Planerar sällan själva runkandet men däremot planerar jag ofta hur eller vart eller på vad jag ska komma. Mycket för att jag alltid gillar att smaka min varma, kladdiga och smaskiga sperma
Oftast försöker jag edga en dag eller två och många gånger betydligt längre, för att bygga upp kåtheten så man närmar sig bristningsgränsen.
Jag älskar kåtruset man har efter en massa dagar med edging och det gör sprutet så mycket skönare.
Edgar flera dagar är riktigt läckert. Ett tag när jag hade "sprutförbud" kom jag spontant i löpartightsen när jag joggade. Grym känsla. En gång var jag så kåt att jag fick utlösning i kalsongerna bara genom att jag tittade på en vacker kvinna jag mötte..
 

LindaEP

Välbekant medlem
Väldigt olika. Oftast blir det på stundens ingivelse. T ex när jag står i duschen eller kryper ner i sängen. Om jag ligger utomhus och solar så kan jag bli inspirerad. Då lägger jag mig på magen med handen under mig om folk inte är allt för nära. Då syns det nästan inte att jag klittrar.
Om jag och min sambo planerar att titta på porrfilm eller om jag ska vara ensam hemma en lagom lång stund. Då blir det mer planerat. Kan ju vara väldigt upphetsande att gå omkring och planera i förväg.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Väldigt olika. Oftast blir det på stundens ingivelse. T ex när jag står i duschen eller kryper ner i sängen. Om jag ligger utomhus och solar så kan jag bli inspirerad. Då lägger jag mig på magen med handen under mig om folk inte är allt för nära. Då syns det nästan inte att jag klittrar.
Om jag och min sambo planerar att titta på porrfilm eller om jag ska vara ensam hemma en lagom lång stund. Då blir det mer planerat. Kan ju vara väldigt upphetsande att gå omkring och planera i förväg.
Precis..att kåta upp sig typ en hel dag...det blir som ett låńgt förspeł med sig själv.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Men det är faktiskt riktigt skönt och spännande att hala fram kuken i ett bistert kallt vinterväder också och stå och runka utomhus.
Gärna också om det är ett kraftigt snöoväder som får snöflingorna att hagla in över ens blottade, styva lem.
Har ni aldrig provat så testa att ta lite snö i handen innan ni greppar tag om er sköna, hårda kuk.
Så skönt att runka med det iskalla i handen.

Och för att inte nämna kraftiga, mysiga höstregn.
Mmm.
 

Kåtoskön

Aktiv medlem
Ålder
54
Kön
Man
När jag har en stund själv hemma passar jag alltid på, ibland vet jag när det är läge och då kan jag planera i förväg och kåta upp mig innan
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Men det är faktiskt riktigt skönt och spännande att hala fram kuken i ett bistert kallt vinterväder också och stå och runka utomhus.
Gärna också om det är ett kraftigt snöoväder som får snöflingorna att hagla in över ens blottade, styva lem.
Har ni aldrig provat så testa att ta lite snö i handen innan ni greppar tag om er sköna, hårda kuk.
Så skönt att runka med det iskalla i handen.

Och för att inte nämna kraftiga, mysiga höstregn.
Mmm.
Vinteronani utomhus som du beskriver ovan låter de skönt. Ska testas!
 
Toppen