Platser för gay-cruising i Stockholm?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Dirty_S

Medlem
Kön
Man
Hej alla!
Jag är nybliven medlem här och tänkte både dela med mig av erfarenheter och samtidigt efterfråga era.

Jag gillar att gå på US Video, Blue vision eller Manhattan i Stockholm. Det är uppkåtande att vistas i den täta sexuella atmosfären och se andra runka sina kukar. Jag har även varit på bastutstället på Gärdet (Rainbow Run). Sjukt upphetsande att gå runt, alla helt nakna. Mycket sex också! Kärsön är också tilltalande med alla kukar och knullandet i skogarna.

Men, nu till min fråga: om man inte vill gå till ett sånt utpräglat porrställe utan snarare diskret vill se en styv kuk, vart går man då. Badhuset vid Medborgarplatsen var ett ganska säkert kort innan renoveringen. Någon som vet hur det är nu? SATS på Regeringsgatan var tidigare ett härligt ställe i bastu och dusch, men det är länge sedan det försvann nu. Även Storkyrkobadet renoveras och är inte tillgängligt.

Så, var går man alltså för att lite diskret visa upp sin kuk eller för att få se andras kukar utan att hänga på utpräglade porrställen? Finns det vissa gym, offentliga toaletter eller andra platser? (Avser Stockholm)

Hoppas på era initierade svar!
 

Dirty_S

Medlem
Kön
Man
Har kollat qruiser. Ågestas parkering verkar vara lite av ett cruising-ställe även på vinterhalvåret. Någon som har erfarenhet?
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Här är info:
Från och med LÖRDAG den 19 juni -
öppet ons- söndag 12,00-23,00

Vi stänger insläppet 22,00

Stockholms bästa mötesplats -
För män killar pojkar & gubbar som gillar att träffas IRL .

Ren fräsch trygg och säker miljö där alla är välkomna.

Vi har härlig gayvänlig massör på plats och fina lokaler som inbjuder till social samvaro.
IR BASTU , lounge och klubbrum.

Omklädningsrum , duschar och toaletter finns för er.

NAKET hela onsdagen & lördagen



NYA PRISER FROM 1 APRIL 2021

Är du medlem kostar besöket 100 SEK
ICKE medlem 180 SEK
Hänglås 20 SEK
MEDLEMSKAP/ÅR 500 SEK

Klippkort 6 ggr medlem 500 SEK
Klippkort 6ggr icke medlem 900 SEK



Frågor ? Ring receptionen 073-956 09 73
Vi finns på Studentbacken -15-17
dörren längst till höger om ALFA ROMEO

MÖTESPLATS RAINBOW

Nu erbjuder vi er att ha RAINBOW som en säker trygg fräsch mötesplats.

NYTT PRIS FROM 1APRIL " MÖTESPLATS "
Medlemmar betalar 150 SEK för 2 pers och 200 för 3 pers
ICKE medlemmar betalar 300 SEK för 2 pers och 400SEK för 3 pers


VÄLKOMNA



http://www.destination90.webnode.se/

VID EVENTUELLA FRÅGOR ANG FESTER :RING 0760897570
 

Dirty_S

Medlem
Kön
Man
Var och kollade i går på toaletten på Mood. Jag fick i och för sig inte se något spännande, men de två män som lämnade när jag kom in hade en något kåt/skyldig blick…Möjligen var det mina fantasier som jag projicerade på dem, men jag fick rätt vibbar. Kollar senare i veckan om jag hinner!
 
S

sauna man

Gäst
den borde dyka upp. jag har tyvärr tappat min inloggning till kik så jag är inte där längre men den heter typ moodsthlm eller liknande.
 

malmörunk

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Här är info:
Från och med LÖRDAG den 19 juni -
öppet ons- söndag 12,00-23,00

Vi stänger insläppet 22,00

Stockholms bästa mötesplats -
För män killar pojkar & gubbar som gillar att träffas IRL .

Ren fräsch trygg och säker miljö där alla är välkomna.

Vi har härlig gayvänlig massör på plats och fina lokaler som inbjuder till social samvaro.
IR BASTU , lounge och klubbrum.

Omklädningsrum , duschar och toaletter finns för er.

NAKET hela onsdagen & lördagen



NYA PRISER FROM 1 APRIL 2021

Är du medlem kostar besöket 100 SEK
ICKE medlem 180 SEK
Hänglås 20 SEK
MEDLEMSKAP/ÅR 500 SEK

Klippkort 6 ggr medlem 500 SEK
Klippkort 6ggr icke medlem 900 SEK



Frågor ? Ring receptionen 073-956 09 73
Vi finns på Studentbacken -15-17
dörren längst till höger om ALFA ROMEO

MÖTESPLATS RAINBOW

Nu erbjuder vi er att ha RAINBOW som en säker trygg fräsch mötesplats.

NYTT PRIS FROM 1APRIL " MÖTESPLATS "
Medlemmar betalar 150 SEK för 2 pers och 200 för 3 pers
ICKE medlemmar betalar 300 SEK för 2 pers och 400SEK för 3 pers


VÄLKOMNA



http://www.destination90.webnode.se/

VID EVENTUELLA FRÅGOR ANG FESTER :RING 0760897570
blir inte så lite avis på er stockholmare.
 

Dirty_S

Medlem
Kön
Man
Var och tränade på Nordic Wellness på Drottninggatan i Stockholm i dag runt lunch. När jag kom in i dusch rummet så var de två duscharna längst in mittemot varandra upptagna. De två som stod där vände sig hastigt om när jag kom in, men jag han se ståkukarna! Efter bara några sekunder blev de tillräckligt modiga och vände sig mot varandra och började smeka dina kukar igen. Tyvärr var de allt för håriga för att tända mig 100 %, men skönt att folk vågar runka öppet (men ändå diskret, det är bara till för oss invigda onanister, så att vi inte förargar någon av de prydare)
 

Dirty_S

Medlem
Kön
Man
I dag bli det kukjakt i Stockholm! Ska nog träna först (Nordic Wellness på Drottninggatan) och sedan kanske kolla av moodgallerians pissoar. Hoppas på att få visa upp min styva kuk för likasinnade och att få se någon som runkar! Håll tummarna för mig!
 
B

ballroomblitz

Gäst
Har kollat qruiser. Ågestas parkering verkar vara lite av ett cruising-ställe även på vinterhalvåret. Någon som har erfarenhet?
Brukar svänga in på parkeringen ibland under vinterhalvåret. Svårt att få kontakt för alla sitter i sina bilar och trycker. Jag är nog lika dan själv så jag ska inte klaga. Har ibland när jag trycket är stort gått ur bilen och gått fram till andra bilar. Sitter då män med neddragna brallor och ett härligt stånd. Har knackat på om det sett intressant ut och då alltid fått komma in i värmen...
Har dock oftast slutat med att jag runkat själv . Men värt ett försök. Kommer bara värmen nu så finns det mer att göra på berget ovan parkeringen eller i skogen bredvid.
 
S

sauna man

Gäst
drar till rainbow för lite cruising, någon som vill möta upp?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen