Pojksex

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Hej
Råkade komma in bara ca 12 timmar efter dig. Läste din gamla berättelse om hur du blev påkommen när du runkade. Visade faktiskt min kille den(hoppas att det är ok med dig) och han blev så kåt att jag fick suga av honom medan han fantiserade om dig och hela scenen.

Min pojkvän, han heter Lars, började berätta om en kompis han hade i 12-15-årsåldern, Johan hette han, och hur de brukade ha lekar som gick ut på att de klädde av sig mer och mer för varandra, körde olika rollspel för varandra. Men det blev aldrig att de rörde varandra i de där rollspelen. En gång blev de dock påkomna av en gubbe. De var i hans hus och höll på, det var fler människor utanför. De blev jättegenerade och det var det här Lars kom att tänka på när han läste din berättelse. För det var som att när gubben kom in(han flinade bara och gick ut igen) som liksom den erotiska stämningen höjdes starkt.

Senare det året åkte Lars och Johan till Paris. De bodde på ett enkelt hotell i ett litet rum. En kväll så började de slåss på skoj, det brukade de ofta göra. Men den här gången så blev det annorlunda. Johan var större och starkare än Lars och han brottade ner honom och höll fast honom började dra av Lars hans byxor. Lars blev väldigt generad och försökte komma undan, men Johan var starkare och fick av honom byxorna och då var det så att Lars hade fått stånd och det syntes ju väl när han bara hade kalsongerna på sig. Han blev oerhört generad samtidigt som han var kåt. Johan drog av honom kalsongerna och höll sedan isär hans lår och tittade på hans hårda, pulserande kuk.

Sedan tog han sakta, lugnt tag i kuken och började långsamt runka av honom. Lars berättade att han kände att Johan verkligen visste hur en kuk skulle smekas. Det var helt enkelt enormt skönt. Sedan såg han hur Johan sakta sänkte sin mun mot kuken och tog den i sin mun. Bara höll den i sin mun och Lars kände hur det ryckte i kuken. Lars berättade att vi den här tiden hade han aldrig haft sex med en tjej utan mest runkat av sig. Men Johan var mycket erfaren och stegrade med sin mun Lars njutning. Han kände när Lars höll på att komma och drog då ut kuken ur sin mun och bara såg på den glittrande, hårda, pulserande kuken. Så tog han den åter i munnen och sög honom till Lars kom i en stark orgasm.

Jag vet inte om det här är så upphetsande för dig men jag låg bredvid honom och gned min fitta hela tiden. Sedan sade jag åt honom att slicka av mig och jag kom härligt. Du vet ju att min kåthet är ganska vild och det är mycket som kåtar upp mig som kanske inte eggar andra kvinnor. Nu ska jag inte plåga dig mer med vad som sedan hände mellan Lars och Johan för jag har blivit så kåt när jag skrivit det här. Jag har stått här och gnidit min fitta medan jag skrev det och det är dags att välja ut en bra dildo och köra upp den i min våta fitta.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Jaha! Det var det.... Har just nu Vilde Ville i brallan, pulserande så det nästan gör ont...:p
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tog mig friheten och läsa jag också och det väckte gamla minnen till liv från då jag var i samma ålder som han var där, och det vi gjorde då var också samma ;-P
Fans ju inga smarttelefoner eller hemdatorer på den tiden utan det var rediga porrtidningar som man runkade till och vi var några som då runkade tillsammans och varandra..
Tack för att du väckte upp gamla sköna minnen igen!
 
Toppen