Pollution

matte343

Ny medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag har inte runkat på 10 dagar nu och skulle vilja få pollution (utlösning på natten)
har bara fått det i puberteten, är nu 35 år och brukar runka ca 5 ggr/vecka.
Tänkte höra ned någon här som visste ungefär hur länge det dröjer innan "systemet" måste tömmas.
 

CovenantT

Medlem
Kön
Man
Vad jag vet så beror inte nattliga polutioner på att systemet behöver "tömmas", sådan sköter kroppen på annat sätt. Det handlar mer om att man under puberteten har väldigt mycket hormoner och kan få väldigt intensiva drömmar som leder till orgasm.
 
G

Guest

Gäst
Varför vill du de? Om du väntar några dar till så ska du se att du kommer på natten... Ja e 21 å runkar jag inte på 5-6 dar så upptäcker på morgonen att jag sprutat under natten :D
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Det skulle vara väldigt intressant att få höra/veta om det finns någon man i 35-årsåldern som får utlösning i sömnen...
Jag tror inte att det är särskilt vanligt, snarare att det är extremt ovanligt. Om jag vet rätt så händer det bara tonåringar och unga män.
 

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Tror nog att Covenant har rätt när han säger att detta bara inträffar hos testosteronstinna tonåringar...
 

fiel

Ny medlem
Kön
Man
Det händer alla killar om de är utan sex, inkl självförvållat!

Kan även hända tjejer att de får orgasm i sömnen.
 

normalkuk

Ny medlem
Kön
Man
Jag har hållt uppe omkring 20 dagar som längst, när en polare bodde tillfälligt hos mig... Blev inte så mkt utrymme för privatliv då. Men jag märkte aldrig att jag fick någon utlösning under natten, tyvärr... Har också funderat över att spara mig någon gång, för att testa hur det känns, men det är ju jävligt svårt och påfrestande att spara sig mer än 3 veckor! :eek:
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Jag lät bli en längre period och vissa saker förändrades. Den mest intensiva kåtheten avtog efter någon vecka men tillvaron var lite förändrad av avhållsamheten.

Däremot hände aldrig något på natten. Det skilde sig inte mot i vanliga fall.

Har lagt märke till att jag då och då drömmer att jag runkar och alltid - i drömmen - blir frustrerad av att det inte går för mig. Rätt intressant, man kanske inte kan drömma en orgasm utan att få den på riktigt....
 

jockegrabben

Ny medlem
Kön
Man
Jag har inte runkat på 10 dagar nu och skulle vilja få pollution (utlösning på natten)
har bara fått det i puberteten, är nu 35 år och brukar runka ca 5 ggr/vecka.
Tänkte höra ned någon här som visste ungefär hur länge det dröjer innan "systemet" måste tömmas.


Tror inte att det beror på hur länge man håller upp eller hur ofta man runkar egentligen. Alla får heller inte pollution oavsett hur mycket eller lite de runkar - ever...

Brukar få det då och då och jag gillar det inte... Tycker det är rätt jobbigt faktiskt - även om drömmarna kan vara rent fantastiska och orgasmen är ju helt underbar... så visst.

Ett tips är att du kåtar upp dig riktigt regält innan du går och sover och ser till att INTE runka. Om man är tillräckligt upphetsad och även drömmer kåta drömmar finns nog en rätt god chans att spruta i sömnen! :D

LYCKA TILL!
 

Brother Wolf

Ny medlem
Kön
Man
Jag var med om det för 5 år sedan.
Hjälpte min pappa att flytta och stannade kvar i huset under natten, började runka till alla minnen som jag hade haft i det huset, men avslutade inte. Under natten hade jag en otroligt verklig dröm och jag kom i sömnen och vaknade av att det gick för mig.

Mycket intressant att vakna på det sättet med sperman rinnande längst benet1
 
Kön
Man
Jag har hållt uppe omkring 20 dagar som längst, när en polare bodde tillfälligt hos mig... Blev inte så mkt utrymme för privatliv då. Men jag märkte aldrig att jag fick någon utlösning under natten, tyvärr... Har också funderat över att spara mig någon gång, för att testa hur det känns, men det är ju jävligt svårt och påfrestande att spara sig mer än 3 veckor! :eek:

En gång – under en längre utlandsresa när jag var i 30-årsåldern – hade jag ingen utlösning på ca fem veckor. Vaknade med kraftigt morgonstånd varje dag men inga pollutioner under tiden. Första avrunkningen när jag väl började återgå till vardagliga runk-vanor var ingen höjdare men utlösning nummer två – som kom rätt snart efter den första – var jätteskön.
 

nackakille

Ny medlem
Kön
Man
Jag har fått det en gång det senaste året, jävligt ovant men skönt på nåt sätt.

36 år gammal och får pollution ... håller jag på att bli vuxen ...
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Ungefär 1-2 ggr om året har jag otroligt intensiva sexdrömmar. Men de leder bara nästan ända fram till orgasm, men sen vaknar jag. Jag blir så förbannad varje gång eftersom jag bara behöver ett minuter till...!
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Ungefär 1-2 ggr om året har jag otroligt intensiva sexdrömmar. Men de leder bara nästan ända fram till orgasm, men sen vaknar jag. Jag blir så förbannad varje gång eftersom jag bara behöver ett minuter till...!

...ett par minuter till, ska det vara. [}:)]
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag har inte runkat på 10 dagar nu och skulle vilja få pollution (utlösning på natten)
har bara fått det i puberteten, är nu 35 år och brukar runka ca 5 ggr/vecka.
Tänkte höra ned någon här som visste ungefär hur länge det dröjer innan "systemet" måste tömmas.


Tror inte att det beror på hur länge man håller upp eller hur ofta man runkar egentligen. Alla får heller inte pollution oavsett hur mycket eller lite de runkar - ever...

Brukar få det då och då och jag gillar det inte... Tycker det är rätt jobbigt faktiskt - även om drömmarna kan vara rent fantastiska och orgasmen är ju helt underbar... så visst.

Ett tips är att du kåtar upp dig riktigt regält innan du går och sover och ser till att INTE runka. Om man är tillräckligt upphetsad och även drömmer kåta drömmar finns nog en rätt god chans att spruta i sömnen! :D

LYCKA TILL!

Inne på ert territorium ...jag VET......
Måste bara säga att jag drömmer exakt likadant.... drömmer att jag onanerar intensivt och det är jätteskönt men hur jag än jobbar får jag aldrig orgasm [:(!]
 

Olle6

Medlem
Kön
Man
Det stämmer nog som de flesta här säger, att det är ett fenomen som hör ungdomen till. Jag är nu en bit över 50 och har såvitt jag kommer ihåg, med ett undantag, inte haft något sömnsprut på säkert 25 år trots att jag vissa perioder inte hade runkat eller knullat på några veckor.

Undantaget jag nämnde hände för ca tio år sedan och kom lite olägligt. Jag hade någon vecka tidigare genomgått en sterilisering (för övrigt en jättebra preventivmetod) och hade fått en tid bokad för att lämna ett spermaprov för att se så att steriliseringen lyckades och att det inte fanns några små rackare vid liv. Jag hade fått order av sköterskan att jag inte fick ha någon utlösning förrän dess. Typiskt nog så hände det just natten före jag skulle lämna mitt spermaprov. Jag vaknade mitt i natten liggande på rygg av att kuken tömde sig och kladdade ner både täcke och mage. Typiskt!
Jag kommer inte ihåg vad jag drömde om men jag vet att jag njöt när jag vaknade. Både jag och hustrun blev lite förvånade. Hon hade aldrig varit med om att jag hade fått pollution.

Det var bara till att ringa till sjukhuset så fort de öppnade växeln och berätta vad som hände och få en ny tid någon vecka senare.:oops:
 
S

SthlmsMange

Gäst
Jag hade faktiskt en nattlig sädesavgång härom natten, inte så kul tycker jag. Blir så kladdigt och dant, men drömmarna och orgasmkänslan är jätteskön. Verkar vara ovanligt om man dömer av denna tråd, att vara 38 år och ha pollution?
:)
 
Toppen