Pool med fönster

mgk

Medlem
Kön
Man
Jag bodde på ett hotell som förut (70-talet) säkert varit ett fint lyxhotell men nu var rätt sunkigt. Det var på en sommarturistort men då det här var efter sommaren så var det i princip öde på hotellet.
En kväll strosade jag runt och kom till pool- och bastuavdelningen. Där var det tomt och släckt så jag tänkte att här kan man nog bada utan badbyxor, ingen lär väl komma hit närmaste halvåret. Sagt och gjort, jag drog igång bastu hoppade i poolen och simmade runt en stund. Det var rätt varmt och skönt i vattnet så jag tog en halvkropps flytdyna och la mig och drog lite i kuken och fantiserade. Jag la mig på magen för säkerhetskull om någon skulle dyka upp...
Efter ett tag hör jag ett par kvinnoröster närma sig från en trappa i andra änden av rummet och strax dyker det upp två tjejer från våningen nedanför. De tittar på mig och fnissar och pratar sedan med varandra. Jag ligger kvar, tillståndet var inte det bästa att hoppa upp, och vinkar tillbaka. :cool:
Efter en stund kommer det upp två tjejer till och då ropar en av dem till mig något på danska. Jag svarar, på engelska, att jag inte förstår. Hon ropar då igen fast på engelska att det finns fönster in i poolen på våningen nedanför och att de tackar för underhållningen till deras öl- och rökstund.
:oops: Fy fan vad pinsamt det blev men jag svarade att de var välkomna med in i bastun. Tyvärr tackade de för showen och sa att de var tvungna att gå.
Själv har jag gjort detta till en mysig fantasi om hur det kunde ha gått...
 

Elgen

Medlem
Kön
Man
Haha bra som fan... :)

Tänk ändå om det skulle sluta upp i orgie, vf har man en snygg kropp och allt fin i övrigt så tycker jag att man skulle kunna vara mer vågad för att kanske någon gång få napp, inte just då men några veckor efter... vf, det blir ju lite humor i det, humor gillar ju tjejer, och som sedan kan bli en konversation, middag eller liknande...

Själv så är det rena fantasierna, kan ju börja med att bli av med oskulden, men jag tror att jag kommer kanske bli lite så där vågad framöver...

Finns flera i forumet som snackar om att de fått ett ögonkast som lett till en sexuell upplevelse, klart vissa ljuger, men vf?

1-2 ggr/dag
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Kanske inte sensuellt men det här var i alla fall pinsamt. Själv tycker jag det är mysigt att se någon som tror de är själva och då tar tillfället att göra det lite skönt för sig... [:p]
 
Toppen