Porr mässa

  • Thread starter zingoalla (slutat på egen begäran)
  • Startdatum
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Har sett i en del porrtidningar där det står om porrmässor, är det någon som har varit på en sådan, och i så fall är det något du rekoomenderar?:oops:
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Det skall finnas någon större erotik mässa i Danmark, som brukar hållas i Bella Center i köpenhamn, har jag hört av bekanta som har varit där, och enligt vad dom säger så är den värd att gå på. Dom har varit på mindre sådana mässor i sverige, typ svenska mässan, men det tyckte dom inte var någon större hit..

Vi är två par som har bestämt att vi skall åka dit tillsammans, men exakt datum vet jag tyvärr inte ännu, men det skall bli intressant iaf, om inte annat så blir det ju en liten semester, och antagligen en trevlig sådan ;)

Någon här har kanske mer info om den som går i Danmark?
 

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag var där för några år sedan, men tyckte att det var en besvikelse. Inte värt att stå i kö för länge för att få komma in. De säljer leksaker och filmer och sådant, men särskild erotiskt var det inte tyckte jag.
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Precis vad jag har hört med angående den svenska, men den danska "skall" vara klart bättre... jag kan ge en rapport efter vi har varit där i höst :cool:
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Var på en Erotikmässa i stockholm för 2 år sedan, Munchenbryggeriet tror jag vi var på. Det såldes lite dildos, string o annat smått o gått men nån större erotik - nej som sagt.

Men jag kanske hade för stora förväntningar :oops:...
 

Enne

Medlem
Kön
Man
Jag har varit på en. Det var verkligen ALLA sortes människor på den. Dem hade kvinnliga o manliga strippor. Det var Schema lagda tider o det var olka strippor. Det fans fult Lapdance bås. Du kunde även tatuera dig och få olika klipningar på dig där nere:oops::)
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Har varit på erotikmässan i Stockholm, och det var väl ok, mycket läckra saker till salu. Men så var jag också på erotikmässa i Helsingfors och där var det betydligt bättre drag och porrigare. En hel del live shower bl.a. Så den mässan skulle jag gärna se i Sverige. Har också vart på erotikmuseumet i Köpenhamn, lite roligt faktiskt, men kanske inte nåt man går igång på direkt :).
 

Hoeberl

Medlem
Kön
Man
Har varit på erotikmässan i Malmö...Läckra tjejer men mest en jävla massa försäljning av dildos. Allt beror på vad man vill ha ut av en mässak an jag tänka mig, men det jag INTE vilel ha ut var en kvinna i 60-årsåldern med silikonimplantat...de där lena brösten mot den rynkiga huden var verkligen avtändande!!!
 
Toppen