Porr

R

rebiz - vill inte vara med

Gäst
Tjena!
Jag gillar lite att kolla på lesbisk sex.
Även skönt att se när tjejen får oralsex av en kille.
Dom scenenerna är bäst men skönt också att se riktigt sex me, vaginalt.
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Tjejer som onanerar är en stor favorit! :p Går igång rejält på härliga slickscener också, rejäla tungor och blött ska det vara...
 

Lisa 26

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar bäst där det är äkta sex dvs amatörer. Gärna en kvinna/tjej som smeker sig själv och sedan att mannen kommer alternativt en annan tjej. Detta eftersom jag själv gillar att smeka mig inför en partner och käta upp henne/honom och sedan fortsätta tillsammans.

En bra film som visar lite vad jag gillar är

http://rapidshare.de/files/24887066/200 ... 2.wmv.html

[red]Goa och varma sommarkramar från Lisa[/red]
 
G

Guest

Gäst
Kollar ofta på porr! Brukar oftast hamna bland gangbang scener!
En tjej och flera män! Kvinnan är undergiven männen och de bestämmer! :p
Gillar också filmer då flera kvinnor har sex tillsammans! Så sexigt med alla dessa vackra, sexiga kvinnokroppar! Mums! Jenni vill då gärna va me... :p
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Lille Micke, glömmer aldrig när han sprang omkring och gjorde skärckfilm med kompisarna uppe på SF.

Men det blev en bra skola, han lärde sig att berätta en historia.

Men personligen blir han trots allt lite för klinisk, lite för välpolerad för min smak.

Har faktiskt inte heller riktigt förstått glädjen i att titta på en långfilm med 8 olika samlag.

Föredrar välgjorda kortfilmer, istället.

JOhan
 

lind__a

Ny medlem
Kön
Kvinna
Personligen så blir jag direkt avtänd på den mesta porren eftersom att den är så aggressiv och så överdirven. Jag blir nästan äcklad av in-ut-in-ut close-up scenerna.

Men däremot så gillar jag verkligen förspelet i de filmer som det överhuvudtaget förekommer, men favoriten är helt klart lebsex. Vacker och mysigt.
 

annalena

Medlem
Kön
Kvinna
Personligen så blir jag direkt avtänd på den mesta porren eftersom att den är så aggressiv och så överdirven. Jag blir nästan äcklad av in-ut-in-ut close-up scenerna.

Men däremot så gillar jag verkligen förspelet i de filmer som det överhuvudtaget förekommer, men favoriten är helt klart lebsex. Vacker och mysigt.

Håler hetl med, porrfilmer i regel gjorda av män för män......franska erotiska filmer har jag sett en del, mkt sensuella
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag kollar gärna på korta snuttar, där jag väljer efter smak för stunden. Men favoriter är ju bisex, två killar och en tjej samt fisting, nåt som jag själv verkligen ÄLSKAR!!
 
Toppen