Porrbio i Göteborg

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag tänkte få tummen ur och besöka en porrbio (eller vad de kallas) i Göteborg till helgen. Jag har sett en del gamla trådar och det verkar som vissa slagit igen och andra bytt namn. Finns det någon här som kan guida mig vart man ska gå? Vad händer innanför portarna? Mycket folk? Några tjejer? Vilka aktiviteter? Tacksam för alla tips.
Vi kanske ses där... :p

/JK
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Friggagatan eller Andra Långgatan!
På Friggagatan "Baby Doll" och "XL Video"
På 2: a lång "Wandas" och"kommer inte ihåg men direkt till vänster från Järntorget"

Det som händer är det som händer på en porrbio! Det driver omkring (cruisar) killar/gubbar bland salongerna och båsen. Några runkar mer eller mindre öppet. Det kan finnas "Glory Holes" mellan runkbåsen. Då kan man kolla och ev. runka eller bli runkad!

Det är stripshower som naturligtvis inte drivs till nakenhet! Men man kan få en privatshow och då kommer allt i dagen och man får runka till.

Inträde ca. 100-150:-. Privatshow 500-600:-

Konstigare än så är det inte!
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Höger! Inte vänster från Järntorget!

ska man vara petig kan det ju vara både och beroende på om du kommer från leden eller linné;)


sväng in på gatan som har en sportbar på hörnet av huset om jag inte missminer mig.
 

Mr.D

Ny medlem
Kön
Man
vilken skulle du annse var bäst om mn skulle vilja träffa killar,vart är det bäst drag?
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Friggagatan eller Andra Långgatan!
På Friggagatan "Baby Doll" och "XL Video"
På 2: a lång "Wandas" och"kommer inte ihåg men direkt till vänster från Järntorget"

Det som händer är det som händer på en porrbio! Det driver omkring (cruisar) killar/gubbar bland salongerna och båsen. Några runkar mer eller mindre öppet. Det kan finnas "Glory Holes" mellan runkbåsen. Då kan man kolla och ev. runka eller bli runkad!

Det är stripshower som naturligtvis inte drivs till nakenhet! Men man kan få en privatshow och då kommer allt i dagen och man får runka till.

Inträde ca. 100-150:-. Privatshow 500-600:-

Konstigare än så är det inte!

Är det mycket äldre eller kan man vänta sig att se några i min ålder (30 och yngre?)

Friggagatan eller 2:a Långgatan? Vilken är bäst?
 

DeathCrush

Medlem
Kön
Man
Är sjukt sugen på att gå på porrbio och funderar på att gå till Martinshopens bio på Andralång gatan vid Järntorget det är ett fräsh där samt att de har ett bra utbud av filmer, Tråkigt nog är det mest äldre män "gamla gubbar" där som inte kan få upp den, så nu söker jag någon här som är kåt och hård som lust att hänga på?
 

xdn1986

Ny medlem
Kön
Man
Är sjukt sugen på att gå på porrbio och funderar på att gå till Martinshopens bio på Andralång gatan vid Järntorget det är ett fräsh där samt att de har ett bra utbud av filmer, Tråkigt nog är det mest äldre män "gamla gubbar" där som inte kan få upp den, så nu söker jag någon här som är kåt och hård som lust att hänga på?

Är det inte bättre på vandas för där får man ju stripshow på köpet ;)
 

Runkman

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag var på Martinshops bio nyligen, och kan lämna lite närmare information om stället.

Inträde 100:-, betalas i kassan. När man kommer in så finns det sedan ca 10 bås. Det finns hål, med luckor man kan stänga, mellan alla båsen. Tror att det fanns två stolar i något av båsen. Det finns också ca 5 "spiltor" där man kan stå och titta på film, och få kuken sugen från andra sidan.

När jag var där var det ganska mycket folk, men tyvärr runkade praktiskt taget alla i båsen med stängda luckor. Stället är frächt , men jag saknar salonger där man kan sitta och kolla på andra som runkar.

Någon som har mera detaljerad info om de andra ställena i Göteborg?
 

mrniceman1

Medlem
Kön
Man
Hur kan man gå på porrbio, se andra killar runka och inte bli sugen på att kika eller runka av dem :p Blir otroligt sugen på att åka söderut ;D
 

Mr.D

Ny medlem
Kön
Man
Någon som vill rangordna ställen ,vilka som är bäst osv. Och hur det fungerar.
Är helt nybörjare men sjuk sugen,flyttar till göteborg snart och vill gärna testa.
Någon som vill med får görna höra av sig :)
 

pelleman

Ny medlem
Kön
Man
Någon som kan berätta hur runket är på wandas?

Har bara varit där en gång å då var jag helt ensam, däremot har jag varit typ 3-4 gånger på videolook, tror ja det heter, ligger i mitten på andra långgatan.
Där är det stripp på nedervåningen å bås och salonger på övervåningen.
Har träffat runkpolare alla gångerna! funderar på att dra dit i morgon efter jobbet!:p
 
Toppen