Porrnoveller eller porrfilm vilket föredrar du?

Vad föredrar ni?


  • Total voters
    29

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Fördelen med noveller är att fantasin kan få rusa iväg. Ibland är det skönt att hamna lite utanför sin egen komfortzon. Tycker i alla fall jag. Många tabuämnen kan ju inte visas på bild eller film. Men i fantasin finns inga gränser.
Skriver en del själv och använder dessa alster till fantasifilmer i skallen. Funkar bra för mig.
Tack för ordet.
Du får gärna dela med dig av det du skriver, om du vill förstås :love:
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
En fråga: Har ni någon bra site för lite mer ”förbjudna” noveller?
Lite erotica brukar jag kika på.
Älskade Mina Synder och det är så synd att den sidan dog :cry:
 

LindaEP

Välbekant medlem
Mina Synder var bra i vissa delar. Vad som sagt mig så försvann den p g a att polisen hittade pedofiler där, ett helt nätverk. Bland annat en mellanchef på en statlig myndighet. Så nu ligger all dokumentation hos polisen, inklusive konversationer. Jag klarar mig men de personer som diskuterat om lite för unga medmänniskor lär riskera en påhälsning av någon konstapel.....

Men som sagt, det är bara rykten som jag fått del av. Vad som är sant vet jag inte.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Mina Synder var bra i vissa delar. Vad som sagt mig så försvann den p g a att polisen hittade pedofiler där, ett helt nätverk. Bland annat en mellanchef på en statlig myndighet. Så nu ligger all dokumentation hos polisen, inklusive konversationer. Jag klarar mig men de personer som diskuterat om lite för unga medmänniskor lär riskera en påhälsning av någon konstapel.....

Men som sagt, det är bara rykten som jag fått del av. Vad som är sant vet jag inte.
Jadå. Tack vare deras forum så kom peddos i kontakt med varandra och andra :mad:
Mina Synder fick servrarna beslagtagna då bevisen fanns på dem även om, som jag förstått det, de själva var oskyldiga till det övriga.
 

ManyaNovio

Välbekant medlem
Snöat in på noveller med ung man som oskyldigt har blivit skickad till fängelse där blir blir utnyttjad som knullobjekt av dominata svarta män.
 

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Noveller tycker jag är bättre på att väcka sexlusten, medan porr till viss del funkar bättre när man redan är kåt. Kan således ofta börja med ett par noveller för att väcka sexlusten. Det svåra är väl att hitta noveller som är riktigt bra och välskrivna. Samma med porr, där det mesta är rätt dåligt tyvärr.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Noveller tycker jag är bättre på att väcka sexlusten, medan porr till viss del funkar bättre när man redan är kåt. Kan således ofta börja med ett par noveller för att väcka sexlusten. Det svåra är väl att hitta noveller som är riktigt bra och välskrivna. Samma med porr, där det mesta är rätt dåligt tyvärr.
Okej. Schysst bild btw
 
Toppen