Porrtidningar hos herrfrisören

Kallekuk

Aktiv medlem
Förr hade många herrfrisörer porrtidningar i salongen. Minns när jag var tonåring, då tordes jag aldrig titta i dem fast det var det enda jag ville! Skämdes för att jag var intresserad av porr. Så dumt, frisören hade ju köpt tidningarna, så varför skulle jag skämmas inför honom, han var ju också intresserad av porr helt klart! Men så var det…ung och dum.
Idag tänker jag på hur det hade varit om jag hade tittat i dem; hur han sett över axeln på mig när jag slog upp sidorna med porrbilder, och hur han och jag hade reagerat… Han skulle ju ha fattat att jag blivit kåt och fått stånd, i den åldern fick man ju stånd hela tiden. Hur var det för er, har någon av er minnen om porr hos herrfrisören?

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Beror på vad som menas med porrtidningar hos frisören. Lektyr och FibAktuellt var vanligt förekommande på de frisörsalonger jag gick till som barn/tonåring på 70- och 80-talet.

Men då handlade ju mest om utvikstjejer som visade bröst och fittan. Rena porrtidningar med massa sug, slick och knull såg jag aldrig.

Kallekuk

Aktiv medlem
Beror på vad som menas med porrtidningar hos frisören. Lektyr och FibAktuellt var vanligt förekommande på de frisörsalonger jag gick till som barn/tonåring på 70- och 80-talet.

Men då handlade ju mest om utvikstjejer som visade bröst och fittan. Rena porrtidningar med massa sug, slick och knull såg jag aldrig.
Nej, så var det: Fibban och Lektyr, ingen hårdporr. De var ju mer som veckotidningar egentligen, med olika reportage, sen var det utviken och läsarnas egna sexminnen. Men ändå tabu och förbjudet när man var 14 år…

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Nej, så var det: Fibban och Lektyr, ingen hårdporr. De var ju mer som veckotidningar egentligen, med olika reportage, sen var det utviken och läsarnas egna sexminnen. Men ändå tabu och förbjudet när man var 14 år…
Jodå, det var spännande. En herrfrisör jag gick till hade stolarna man väntade i en halvtrappa ner och där fanns tidningarna också.

Ibland var man ensam väntande kund medans frisören klippte den som var före mig i kön. Då var det verkligen läge att läsa så många man kom åt innan det blev min tur eller någon ytterligare kund kom in i salongen.

Det var spännande tider. Vet inte om unga idag har det lika spännande med mobiltelefoner och nätporr tillgängligt.

NickeDick

Ny medlem
Ålder
68
Kön
Man
Men då på tidigt 70-tal krävdes det inte mycket hud innan kuken reagerade. Och läsarnas egna berättelser var sköna att runka till, speciellt damernas berättelser.

Jolo52

Välbekant medlem
Kön
Man
slutet på 80 början på 90 talet, gick till en herrfrisör nära där jag bodde, mång tidningar blandat, fibban, lektyr, aktuell rappor, m.m. hade ofta stånd då jag satt mig i frisörsstolen :)

Toppen