porta muff?

molle_6

Ny medlem
Kön
Man
Har länge funderat på att köpa porta muff med vibrator men jag undrar om den är något att ha. lite onödigt att slänga 300:- på något som man använder 1 gång och sen går tillbaka till något som varit gratis sen man föddes (handen) :)

EDIT1:Ingen som vet något om den?

EDIT2: Komigennu jag vet att det är massor med folk som testat denna;) Säg nu! :)

EDIT3: Många edit, Men Jag undrar om man får köpa sexleksaker om man är under 18år. Finns en butik här i staden som jag köpt kondomer från men får man köpa leksaker också??
 

Onanistjavisst

Ny medlem
Kön
Man
Har testat lösvaginor i cybergummi och silikon skönt i början men tappade sugen, blev för opersonligt för mig men som sagt skönt om man gillar ersättning. Jag blev nog mest upphetsad för sakens skull. Jag kör numer med hederlig handjagning ngn gång bland. Ska eventuellt testa e-stim, finns i forumet.

Vill veta mer om onani.
 

Mr.Fleshlight

Medlem
Kön
Man
Originally posted by molle_6

Har länge funderat på att köpa porta muff med vibrator men jag undrar om den är något att ha. lite onödigt att slänga 300:- på något som man använder 1 gång och sen går tillbaka till något som varit gratis sen man föddes (handen) :)

EDIT1:Ingen som vet något om den?

EDIT2: Komigennu jag vet att det är massor med folk som testat denna;) Säg nu! :)

Jeg har testat muffan :) .. den verker myckat billig og discount ..
villa kjöbe en fleshlight - den er myckat mer kvalitet ..och det som gör den "unbeatable" er at man kan installe vacumeffekten på den !!!


Originally posted by molle_6
EDIT3: Många edit, Men Jag undrar om man får köpa sexleksaker om man är under 18år. Finns en butik här i staden som jag köpt kondomer från men får man köpa leksaker också??

Hmm - fleshlightUK ..er over18 only ..men wtf ..jeg har bestilt myckat på post da ..och dem tjekker inta ut det ...om du bestillar dar ..och får laget en check i din bank - ar det intat problem tror jag..
lycka til
Hmm :D

I love my FleshLights - http://snipurl.com/Cheap_Fleshlights
 
Toppen