Prata i telefon och runka samtidigt

jagrunkar

Aktiv medlem
Kön
Man
Nej, jag menar inte som telefonsex.
Pratade nyss med en killpolare i telefon, och satt väl som alla killar och kliade mig där nere (bra tidsfördriv). helt plötsligt blev jag hård, så jag fortsatte "klia", tills jag hade ett praktik stånd.
samtalet fortgick i bakgrunden, vi pratade vidare, men jag var väldigt kåt nu och runkade VÄLDIGT sakta kuken.
till sist var jag tvungen att smyga in på toaletten, dra ner byxorna till knäna, och låta kuken stå rakt ut. jag var genomkåt, och fortsatte ändå prata med kompisen i luren som naturligtvis inte förstod det här (man kan ju inte se genom telefonluren...:) ).
drog några snabba ryck, men sen slutade. hade kanske varit pinsamt att börja andas tungt helt plötsligt rakt i örat på honom...

nån mer som "råkat" ut för det här? att plötsligt börjat smårunka samtidigt som ni pratar med någon i telefonen som inte vet om det?
 

Peter Pan

Medlem
Kön
Man
Hände en gång när jag blev avbruten i en runk. En kompis ringde och jag satt och runkade till nåt trevligt vid datorn. Den här polaren pratar hellre än lyssnar så han fick prata på och jag fortsatte runka till min bild eller film eller vad det nu var jag kollade på. Till slut så kom jag medans vi pratade:p

Kändes både coolt och helknäppt men det visar att det går att runka under nästan vilka omständigheter som helst:D
 

jagrunkar

Aktiv medlem
Kön
Man
ja jag funderade faktiskt också på om man skulle ta och spruta, för när det är så "förbjudet" så blir man ju överkåt, och då blir det lättare att komma snabbt...
 

im1ru2

Ny medlem
Kön
Man
Man kan väl tala om för sin kompis att man är kåt... få luite telefonrunk tillsammans. Mysigt ju!
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Det har hänt. Speciellt när nån ringer medan man runkar. Har aldrig kommit i örat på nån. Kanske borde testa det... se hur tyst man kan göra det... :D
 
Toppen