Prostata/analen vid onani

Toker89

Aktiv medlem
Kön
Man
Tja!

Hur vanligt är det att ni stimulerar analen eller prostatan vid onani?

Själv har jag flera leksaker för ändamålet och tycker det är grymt! Finns få saker som kan mäta sig med riktig prostataorgasm.

Dessutom, att gå in i en sexbutik och fråga efter en dildo med sugkopp som är lagom grov för analsex är bland det mest upphetsande jag gjort. Testa ;)

Uppmanar alla att prova och ni som redan gillar det, dela med er av tips på allt från vinklar, leksaker och tekniker :)
 

snällcalle

Medlem
Kön
Man
Tja!

Hur vanligt är det att ni stimulerar analen eller prostatan vid onani?

Själv har jag flera leksaker för ändamålet och tycker det är grymt! Finns få saker som kan mäta sig med riktig prostataorgasm.

Dessutom, att gå in i en sexbutik och fråga efter en dildo med sugkopp som är lagom grov för analsex är bland det mest upphetsande jag gjort. Testa ;)

Uppmanar alla att prova och ni som redan gillar det, dela med er av tips på allt från vinklar, leksaker och tekniker :)
Det är skönt och ökar njutningen.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Funderar på att köpa en smalare stav som är böjd för att komma åt prostatan. Har hört att det är fantastiskt.
 
B

ballroomblitz

Gäst
Har köpt en trepack med plugs. Har börjat lite med den minsta. Riktigt riktigt skönt.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag testade häromdagen. Inte otrevligt, men mest bökigt och meckigt vilket gjorde att jag tappade koncentrationen.
 

Kåtsmurfen

Aktiv medlem
Kön
Man
Oja. Har en skön plugg i form av en liten kuk, en större med vibrator som masserar prostatan underbart och en stor,grov löskuk på sugpropp som jag rider ibland... Sprutar längre och mer när jag leker med rumpan..
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
En smal kuk upp i analen skulle vara underbart, som sedan ejakulerar, men för mig kommer det aldrig att hända, men man kan ju alltid drömma :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbar behandling...liksom på andra klippen på samma site! Skulle gärna sätta mig på en Sybian och se vad som händer :p och cumkliniken skulle jag vilja besöka för att få mina rör rensade...

Kollade runt också efter fler klipp. Gillar hur tjejerna nästan är vetenskapliga runt sina "hand jobs". Tändande på något vis :D
 
Toppen