Prostata-orgasm

kukis

Medlem
Kön
Man
Var bara tvungen att dela med mig av detta. Har under flera års tid försökt att få en prostata-orgasm och har provat flera olika sätt. Fingrar, en rude-boy, en progasm och senaste köpet en Leelo Billy. Det här känts skönt flera gånger men känslan har alltid försvunnit ganska snabbt och sen aldrig riktigt kommit tillbaka... jag har oftast förlitat mig på bara vibrationer.

Nu i förrgår så var min Leelo Billy urladdad - men jag var sugen ändå så jag smörjde in den och började knulla mig själv med den... något som jag haft lite svårt för eftersom det lätt blir den där "trängande" känslan... men iaf, jag gav mig inte och jag kände att det blev verkligen skönare och skönare tills det kändes VÄLDIGT skönt... slutade med att jag fick en orgasm utan dess like... och jag knappt rörde kuken.... helt SJUKT SKÖNT !!!

Tänkte bara dela med mig av det tipset till er andra som kanske också försökt men inte nått fram...
 

Corky

Medlem
Kön
Man
Jag har en stor grov kukdildo som jag brukar knulla mig med. Det går ganska fort att man kommer, men det blir inget sprut, mer som att det rinner och droppar. Brukar ta fingret och slicka i mig satserna som kommer.. De är gott de! ;)
Riktigt skönt är det att få känna den glida in och ut ur rumpan, speciellt när man ligger i badkaret och har fyllt det med hetvatten..UNDERBART!
Visst önskar jag att det var en äkta kuk istället!
 

kukis

Medlem
Kön
Man
ja, det är satans skönt... har börjat bli lite hooked på det.... viktiga är att man hittar rätt storlek på plug/dildo... inte för stor men absolut inte för liten heller... sen är det rikligt med glid som gäller... och sen bara njuta :)
 

kukis

Medlem
Kön
Man
Det är verkligen så himla skönt. Nu onanerar jag aldrig utan att använda min Lelo Billy - för mig har den den perfekta formen och storleken. Igår lyckadas jag mjölka ordentligt - strilade sperma ordentligt utan att jag riktigt kom... sen kom jag på "riktigt" också och då kom det minst lika mycket till... mmmmm...
 

chonard

Medlem
Kön
Man
Åå så gott det låter ....måste prova med nått ju ......blev så kåt när jag såg sperman strila ut ur ollonet
 

EnixPegas

Aktiv medlem
Ålder
33
Kön
Man
Shit vilken het film!! Känner att jag måste prova det där snarast möjligt!!
 

kukis

Medlem
Kön
Man
Måste höra om det är nån mer som upplever samma sak... sen jag lyckades få det riktigt skönt med min prostate-massagestav (Leelo Billy) så har jag nästan svårt att komma utan den... men stoppar jag i den kan jag spruta på bara nån minut (iaf om jag runkar samtidigt).

Nån mer som känner i sig i det ?
 

jonas_30_vaxjo

Ny medlem
Kön
Man
Brukar ofta onanera med prostataleksaker. Älskar verkligen känslan av att få prostatan stimulerad. Upplevde min första handsfree orgasm för lite sedan och det var helt sagolikt!! Min personliga favorit bland leksakerna så här långt är Nexus Vibro men är sjukt sugen på att införskaffa en Nexus Revo. Någon som har testat den och kan ge ett utlåtande?:p
 

jonas_30_vaxjo

Ny medlem
Kön
Man
Så du menar att den är värd pengarna då? Tusen spänn är rätt mycket för en leksak särskilt när man redan har vibron som kosta lika mycket...
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Funderar på att köpa en riktig anal-dildo. Har använt Thai-beads (kulor på gummistav), vanlig dildo och geisha-kulor.... otroliga orgasmer, som oftast kommer utan att jag jobbar så mycket med kuken - inte så mycket sprut utan det flyter/rinner ur kuken under 20-30 sekunder.
Stark orgasm känsla med känns lite ofullbordad ända tills jag tar 4-5 rejäla tag och får ut en rejäl sats som sprutar riktigt långt... Försökte sikta på ansiktet :pnu i veckan men den gick rakt upp på väggen - över axeln... :D

Läser era produktrekommendationer med spänning. / I
 
Toppen