Prostataorgasm

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag har inte kört upp någon dildo bara fingrar i analen och jag har blivit smekt och slickad
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Blivt väldigt påverkard av detta forum och tänkte att man måste ha ett öppet sine. Så jag ordnade en dildo och smörja. MEN det går inte, vill men slut muskeln är för trång :-( ändå tog jag en liten dildo. Fingrarnar går bra men med dildon är det kört.
Tips?
 

kukis

Medlem
Kön
Man
Det är fruktansvärt skönt... men det tar tid att lära sig, kräver mycket övning och tålamod, men det är värt det ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Blivt väldigt påverkard av detta forum och tänkte att man måste ha ett öppet sine. Så jag ordnade en dildo och smörja. MEN det går inte, vill men slut muskeln är för trång :-( ändå tog jag en liten dildo. Fingrarnar går bra men med dildon är det kört.
Tips?

Oftast är det att man inte är tillräckligt avslappnad. Tog mig ett bra tag innan jag lyckades stoppa upp något större än ett finger. Ta ett varmt bad och sen lek lite med både fingrar och sen gå över till dildon när du blivit mer avslappnad. Jag brukar tänka att om du "trycker ut" när du för in något, precis som när du ska skita, så öppnas muskeln och det är lättare.

MEN ett finger kan vara nog så skönt så skulle rekommendera att du köper någon mindre leksak menad för just prostatastimulans. Dessa är oftast inte större än ett finger och kommer trycka på precis rätt ställe direkt.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Badkar var längesedan man hade. Tror att träning är det som gäller. Ett finger är inga problem, nästan lyckats med två. Men det känns som att det inte räcker. När väll fingret är inne så känns det som man vill komma lite längre in. Det är ändå prostatan man vill nå. Ska nog införskaffa en lite mindre leksak
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Badkar var längesedan man hade. Tror att träning är det som gäller. Ett finger är inga problem, nästan lyckats med två. Men det känns som att det inte räcker. När väll fingret är inne så känns det som man vill komma lite längre in. Det är ändå prostatan man vill nå. Ska nog införskaffa en lite mindre leksak

Har du lyckats skaffa något bra? :)
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
I ärlighetens namn har jag inte haft tid :(
Haft så mycket att göra att det inte funnits tid att ha några lång runk då man ägnar sig åt sköna experiment
 

Bisexual

Medlem
Ålder
33
Kön
Man
Underbart skönt ! Får super skön och lätt orgasm när ja använder dildo ! Kan rekommendera en med sugprop och inte för stor :)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Underbart skönt ! Får super skön och lätt orgasm när ja använder dildo ! Kan rekommendera en med sugprop och inte för stor :)

Sugkopp är nästan ett måste har jag upptäckt, då kan man leka med händer någon annanstans. Plus att det är skönt att sätta den på en stol och "rida".
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Analen bestor av 2 muskler, en som du har kontroll över, och en som du inte har. om du trycker en smal dildo med mycket glidmedel mot din anal. Låt det gå 1 minuter, andas, tryck emot, och slappna av. Prostata orgam är underbart :)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Blivt väldigt påverkard av detta forum och tänkte att man måste ha ett öppet sine. Så jag ordnade en dildo och smörja. MEN det går inte, vill men slut muskeln är för trång :-( ändå tog jag en liten dildo. Fingrarnar går bra men med dildon är det kört.
Tips?
Övning ger färdighet. Stressa inte. Kanske lite värmande glidmedel. Finns bra prostatastavar på nätet.
 
Toppen