Prostatasjukdomar & för tidig utlösning

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Prostatit
Efter att ha varit hos urulogen flera gånger så har jag fått bekräftat att jag har kronisk prostatit... vilket inte är så kul.

Nåväl. Jag vet inte om några fler av er killar här har råkat ut för denna härliga åkomma (prostatit alltså) som läkarvården inte har något bot för (den ses som en andrahandssjukdom liksom, inte mycket forskning som läggs påd en). Men hur som helst så påverkar den en socialt och i samlivsmässigt. Här under kommer lite info om det hela...

http://home.swipnet.se/isop/psjukdom.htm

Ok. Symptomen varierar allt eftersom tiden går samt från person till person. Mest har jag haft kramper och svidningar i prostatan när jag kissar samt att man kissar ganska ofta och länge. fantomssmärtor här och där (bla. i testiklarna och i skulderbladen). Ibland även smärtsamma/svidande utlösningar.



Bakgrund
Nu under de senaste två veckorna har jag märkt av nytt/nya symptom. Jag har blivit otroligt känslig i snoppen. Eller rättare sagt så får jag orgasm/utlösning ovanligt snabbt/tidigt.

Detta är irriterande då jag träffar en trevlig tjej, men så fort hon börjat suga av mig eller när vi/jag/hon fört in den i henne så kommer jag efter bara någon halv minut eller så.

Dessutom så är orgasmkänslan dämpad och ibland svidande, blir också slak direkt efter det. Så här har det aldrig varit för mig förut. Jag har kunnat ha sex i timmar utan att komma. Men nu liksom kittlar det så fort jag blir riktigt kåt och därefter så krävs det inte mycket för att de går för mig.

Tilläggas bör också att "försatsen" är enorm. Den börjar redan rinna/sila ut efter att man varit kåt ett tag (5-10 min) och sedan upp till en timme efter att man fått utlösning. Har haft mycket försats hela livet, men de två senaste veckorna har även den ökat markant.



Mr.One Minute Man & his sidekick Gooboy
Det känns trist och jag känner värsta pressen. Hon gillar dessutom inte att bli slickad... så när jag kommit så finns det inte så mycket att erbjuda henne. Känner mig ganska trist och tråkig som inte kan ge henne nått. Hon har sagt att det är ok med att vi bara smeker varandra, men ändå, det känns frustrerande.

Dessutom känner jag mig äcklig med den här försatsgrejan. Visserligen är den färglös och luktar ingenting, men den är kletig och det känns ofräscht när den rinner och kletar ner.



Frågorna
Jag undrar om någon annan av er har eller har haft någon prostatasjukdom och hur den yttrade sig för er och ifall ni varit med om liknande problem som jag?

Blev det bättre, sitter det i eller kommer det i korta perioder då och då?

Urulogen säger att det är prostatiten och att den kan förändra libido under perioder. Men kan det vara så att det är något annat? Finns det (smittbara)könssjukdomar som har symptomen här ovan?

Några andra tips på vad det kan bero på eller tips hur jag kan fixa till problemet?
 
Toppen