Provade till slut att knulla med en kille - fråga vad ni vill

henkepenke

Medlem
Kön
Man
Efter att ha runkat lite med en kompis i tonåren och varit smått kuknyfiken sedan dess tog jag till slut steget förra helgen och låg med en kille. Vi både sög, runkade och knullade varandra.

Om någon är nyfiken på hur upplevelsen var så är det bara att fråga!
 

storlek78

Medlem
Kön
Man
Härligt,
träffade en kille för ngra r sen o vi runkade o jag sög honom.
Det var helskönt.
Träffades en ggn. till o hadde det skönt med snopparna.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Berätta gärna lite om hur ni hittade varandra och hur överenskommelsen gick till.
Är också nyfiken på förväntningarna innan och hur det blev efteråt.

/ I
 

henkepenke

Medlem
Kön
Man
Vi träffades ute helt enkelt. Han är bög o rätt liten o flickaktig så jag kände mig inte direkt "hotad" av honom (har tidigare känt så när "riktiga" bögar" kommit fram o velat dra hem mig).

Jag beslöt mig helt enkelt för att ha ett ONS med honom. :D

Vi drog hem till mig o sög varandra först, det var härligt att känna känslan av kuk i munnen igen, fick härliga flashbacks från mitt tonårsexperimenterande.

Sen bestämde jag mig att det är dags för knull. Jag har ju en rudeboy samt en liten dildo så min röv är inte helt ovan med penetration, så jag förberedde mig ungefär samma sak som med rud-boyen - först en ilande smärta och sen - när ringen vänjer sig - en jävligt skön känsla.

På med en kondom på hans stenhårda kuk (som tack o lov inte var för stor), en massa glidmedel o så satte jag mig på den. Det gjorde rätt ont precis när den åkte in men sen..shit grabbar..det är svårt att beskriva men känslan av att känna den varma kuken glida in i röven är bland det skönaste jag varit med om. Inte bara fysiskt skönt utan känslan att bli penetrerad är underbar.

Jag berättade om detta för en tjejpolare senare och hon sa typ: nu fattar du hur det är för oss tjejer.

Det är en rätt intensiv upplevelse, man stönar som en brud när han knullar en i röven kan jag lova. Efter ett tag blev det "för mycket" jag fick ta en paus.

Att knulla honom var häftigt men inget speciellt. Jag är trots allt 70% hetero så jag föredrar att knulla damer. Likaså var det inget speciellt direkt att bli sugen av honom även om det var upphetsande att se honom, som bög, att bli redigt kåt av det. Han runkade ordentligt samtidigt som han sög mig, som jag brukar göra när jag slickar en brud.

...japp jag skulle lätt göra om det. Jag rekomenderar alla att testa att bli påsatt i röven i alla fall en gång i livet!
 

henkepenke

Medlem
Kön
Man
Indulgence,

Du undrade hur det blev efteråt. Tyvär inget vidare i det här fallet. Han blev typ kär i mig, lade till mig på facebook och var inne o kommenterade varenda bild jag la upp.

Eftersom jag lever som hetero o endast ytterst få av mina polare känner till mina bisexuella böjelser är det tyvär förenat med viss skamkänsla för mig att böga loss.

Detta i kombination med att han blev lite väl stalkig gjorde att jag artigt bröt kontakten med honom.

Jag har inga problem med att suga kuk men om en kille blir kär i mig blir jag obekväm för det är inte vad jag är ute efter. Nåt att tänka på om ni "leker" med en bög :)
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter skönt wanker. Jag drömmer också om att ta första steget. Då bör det helst vara med en likasinnad "nyfiken hetero" som är lika oerfaren som jag. Utfprska killsex tillsammanso
 

70:a

Ny medlem
Kön
Man
Låter skönt. Har testat och gör det gärna igen. Det är brutalt skönt att bli knullad av en riktig kuk om man är kåt och om det verkligen stämmer mellan människorna. Kärlek har ju inget med ett skönt knull att göra, tycker jag.
 

EnixPegas

Aktiv medlem
Ålder
33
Kön
Man
Har hört att många är rädda för att få en för stor kuk i sig så att det ska göra ont men jag kan med hjälp av erfarenhet av 28 cm att det är riktigt skönt!!
 

viking145

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Efter att ha runkat lite med en kompis i tonåren och varit smått kuknyfiken sedan dess tog jag till slut steget förra helgen och låg med en kille. Vi både sög, runkade och knullade varandra.

Om någon är nyfiken på hur upplevelsen var så är det bara att fråga!
jag är ny har o vill prova med annan kille jag har alltid fantasi att prova
 

mrniceman1

Medlem
Kön
Man
Jag skulle vilja hitta en kille att runka och knulla med, samtidigt kanske lite kyssande mitt under akten, dock inge mys efteråt.

Kysstes ni? alltså pratar porrkyssar under själva akten ;D
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Wanker80
Jag är imponerad att du berättar detta för oss,
kudos killen :)

Vill åxo leka med en kille men är för svag..
Puss i lårviken
 
Toppen