Provhytten del 1

Hornylover

Ny medlem
Kön
Kvinna
[/size=6][teal][/teal]

Hade precis kommit hem ifrån en kompis. Det var sent, slängde mig framför tv:n. Zappade mellan lite olika kanaler. Klockan var lite över tolv så jag satte på tv 1000.
Det var porr. Såg tjejen i filmen, fan vad kåt jag blev. Kände hur min kuk växte i byxorna. Bestämde mig för att släppa ut den lilla stackaren, han hade det trångt där inne. Jag var stenhård och började runka. Efter ca. 3 minuter så fick jag utlösning. Satt kvar en stund och runkade men tröttnade efter ett tag. Såg att jag behövde köpa nya byxor då dom jag hade började bli försmå. Jag tänkte att jag kunde gå ner på Dressman imorgon då jag var ledig ifrån skolan. Mina föräldrar var på semester uppe i Sälen och jag ville inte hänga med. Skulle ha det mycket bättre hemma då jag hängt med så många gånger. Pappa tyckte att jag var stor nog att snanna ensam hemma i 2 veckor då jag snart skulle fylla 17. Började bli trött och jag gick och la mig.

Klockan 12 på dagen vaknade jag. Käkade frukost och gick sedan ner på stan. I skyltfönstret utanför Dressman såg jag ett par skitsnygga brallor. Jag gick in och tog fram den storlek jag hade. Jag var inte direkt lång, bara 170 lång. Min kropp var välbyggd och snygg. Jag tränade 3 gånger i veckan på gym. Gick in i provhytten och provade jeansen. En aning för små. Det var en röd dag och alla affärer skulle stänga klockan ett. Att tiden måste gå så fort tänkte jag och skyndade mig på. Hittade en större storlek. Gick in i provhytten igen. Jag ser igenom springan att den enda personal som fanns var en medelålders tjej. Det var ingen kvar förutom jag och hon. Utan vetskap så hade jag börjat fått stånd och expiditen öppnade provhyttsdörren. Shit va pinsamt! Hon frågade om jag behövde hjälp med ngt. Jag försökte dölja min erektion men det gick inte så bra, hon hade redan sett det. Jag skämdes. Hon tittade mig i ögonen med sin sexiga blick. Jag rodnade ännu mer. Saktade började hon knäppa upp sin blus. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till då det här skulle bli min sexdebut. Hon la sin hand på min kuk och jag blev röd som en tomat. Hon sa: Det är ingen fara. Tillslut la jag handen på hennes bröst och började smeka dom. Efter ett tag så var vi båda nakna. Jag fortsatte att smeka henne. Mina händer gled sakta nedåt mot hennes fitta. Hon satte sig ner och började att suga av mig. Hon hade gjort det många gånger förr, det märkte man. Så skönt det var. Jag flyttade fram provhyttsstolen. Hon satt i gränsle över min kuk. Hon började rida den och jag såg hur hennes bröst guppade upp och ned. Jag lutade mig bakåt och njöt. Efter en stund så bytte vi plats och jag satte mig ner på huk och började långsamt att slicka henns våta fitta. Jag ställde mig sedan upp och hon runkade av mig. Jag tog över då jag kände att jag var påväg att komma. Hon verkade vara beredd och öppnade munnen. Jag fyllde hennes mun med varm säd. Detta var det underbaraste jag någonsin hade varit med om. Hon sög av mig en gång till och avslutade med att suga min pung. Hon sa: Det här får vi göra om. Jag nickade och drog på mig byxorna då jag såg att en väktare kom in i butiken. Min partner satt dock helt naken då hon inte hade märkt att väktaren kom. Väktaren frågade om allt var som det skulle. Jag nickade. Han fick syn på min partner och rodnade. Han förstod vad vi hade sysslat med då hon satt där med fittan upp i vädret och sperman som hängde ner för hennes kind. Han vart också sugen och vi drog igång en trekant.



Läs fortsättningen i den kommande Provhytten del 2.;)
 

SegC

Ny medlem
Kön
Man
bra men väldigt jobbig att läsa.. tappade bort mej ett par gånger så lyd stalker_sn
 
G

Guest

Gäst
Hmm är Fuckmehard en kvinna? Som skriver en novell ur en mans synvinkel, om en mans upplevelse. Kanske är det så, mycket ovanligt isåfall...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hmm är Fuckmehard en kvinna? Som skriver en novell ur en mans synvinkel, om en mans upplevelse. Kanske är det så, mycket ovanligt isåfall...

Fuckmehard kanske luras lite med oss andra, en kille som försöker lura andra killar till kontaktgenom att "leka" tjej eller en tjej som lockar tjejer genom att leka kille, vad vet jag.

/Ch
 
Toppen