PTH eller PTV?

runkakuk

Ny medlem
Kön
Man
Förr i tiden när männen gick till skräddaren för att sy upp byxor fick de frågan om PTH eller PTV, alltså penis till höger eller penis till vänster. Skräddaren gjorde då byxan mer rymlig på den sida kunden sade sig ha sin penis. Det finns en skröna om att när Louis Armstrong fick frågan en gång, svarade han: "Let it swing!" När jag möter män/ sitter mittemot dem, söker sig ofta blicken till deras skrev. Jag har noterat att de flesta verkar ha PTV, så är även fallet för mej. Hur är det för dej? PTH eller PTV eller får den hänga fritt? :)
 

Rymdapa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har aldrig förstått det där. Det är ju obekvämt att ha den åt sidan? Jag har den i mitten, det är skönast. Och så får man en rätt schysst bula också ;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag har aldrig förstått det där. Det är ju obekvämt att ha den åt sidan? Jag har den i mitten, det är skönast. Och så får man en rätt schysst bula också ;)
Jag har förstått att det är en knep som vissa kör. Har dock hört att det finns de som har bula utan knep också:whistle:.
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har aldrig tänkt på det, men om man ser på hur jag har på mig kalsoner/byxor nu så är det PTV
 
Toppen