publik onani

vitaminman

Medlem
Kön
Man
ngn mer än jag som är lite nyfiken på att ligga nakna i solen och titta på varandra bli lite småkåta och onanera tillsammans.... både män och kvinnor samtidigt... se men inte röra men oblygt ändå ha trevligt tillsammans utan att ngn behöver känna sig generad eller tvingad att göra ngt man inte vill?
 

Runko

Medlem
Kön
Man
ngn mer än jag som är lite nyfiken på att ligga nakna i solen och titta på varandra bli lite småkåta och onanera tillsammans.... både män och kvinnor samtidigt... se men inte röra men oblygt ändå ha trevligt tillsammans utan att ngn behöver känna sig generad eller tvingad att göra ngt man inte vill?


Bra när och var,jag hänger på :):p
 

jellyroll

Medlem
Kön
Man
I morgon blir det sönt väder. Funderar på att åka till Kärsön och dra en runk. Hoppas det finns fler kåta personer där
 

vitaminman

Medlem
Kön
Man
sådärja :) verkar ju som om det finns fler som nappar på idén. Vädret ser ju onekligen ut att bli bättre framöver.... skulle vara jättekul med ngn tjej eller par också så det inte bara blir vi grabbar..... :p
 

nacka_666

Medlem
Kön
Man
Hej!

Detta är väl en jättebra ide. Vara några stycken som smyger undan och onanerar tilsammans i solen. Vore kul om vi kunde bli några stycken.

Jag tänkte mig ut på ons efter lunchen till Kärsön eller Svärdsön.
Ni som vill hänga med kan väl skicka ett mess så¨bestämmer vi något.

/Nacka
 
Toppen