Pulla en tjej

G

Guest

Gäst
tjena
Jag har aldrig pullat en tjej, jag bara undrar hur de är å göra det?
är det upphetsande för en själv och när var första gången ni gjorde det
Ni får även skriva mer om "pullupplevelser" på den här tråden:) än bara svara på frågorna ;):)

Vill gärna pulla en våt fitta iaf :cool:[}:)]
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
älskar att pulla tjejen, gjorde det igår med 3 fingrar, pullar lite tar ut fingrarna och suger av saften på dem, sen pulla lite igen,... härligt, sen avslutar man med att knulla på henne,..:)
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
Den egna njutningen och en skön feedback på att man gör rätt när man pullar en tjej är hur hon blir våtare och våtare..........varmare och varmare......hur hon ibland försvinner från nuet.........:oops:
 

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Håll gärna ihop ngr fingrar o gnid på klittan i cirklar. Ta inte typ ett finger o kör en elvisp på klittan för det gör ont! Vill du ta direkt på klittan så var ytterst försiktig! För samtidigt ett par fingrar in o ut i lagomt tempo- ej för snabbt...
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag hade den här lite äldre älskarinnan för några år sedan. Snygg, fasta bröst, med på det mesta. Vi brukade spendera några dygn tillsammans då och då. Bara knullade, åt gott. Vi brukade inleda med att jag rakade fittan på henne. Det gjorde henne enormt kåt. Sedan slickade jag henne en stund och gned fittan på henne. använde massagestavar och dildos och fick henne kåt och villig. Till slut var hon så kåt att jag kunde göra vad jag ville med henne. En gång fick jag en ingivelse och började fingerpulla henne när jag hade bundit upp henne i en krok i taket. Jag hade provat det innan när hon låg på rygg, men det var något med att hon behövde vara i upprätt ställning. Hon kom starkt efter en stund, det rann, sprutade ur henne och hon gnydde och stönade och var helt borta. Jag fortsatte och hon kom igen. Det var mäktigt. Kvinnor har tillgång till oerhörda njutningar.
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Mmm skönt att ni grabbar gillar det lika mycket som vi tjejer (med vissa undantag såklart)! Det bästa jag vet är ett oljigt eller fittsaftigt finger som JÄTTElätt snuddar fram och tillbaka över min blottade klitta, yummie!
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det är mysigt och kladdigt. Du kan ju äta lite fitta samtidigt så förhöjer du det hela både för dig och för henne... Pullning kan göras väldigt diskret i offentliga miljöer. Min första pullning var på Swebus mot Gbg undr en väldigt noggrant utplacerad täckjacka :)

tjena
Jag har aldrig pullat en tjej, jag bara undrar hur de är å göra det?
är det upphetsande för en själv och när var första gången ni gjorde det
Ni får även skriva mer om "pullupplevelser" på den här tråden:) än bara svara på frågorna ;):)

Vill gärna pulla en våt fitta iaf :cool:[}:)]
 
Toppen