Pulla/Slicka mus

  • Thread starter rar [född 93 = 18 år 2011]
  • Startdatum
R

rar [född 93 = 18 år 2011]

Gäst
Hej kan någon ge mig tips på hur jag ska göra när jag ska slicka/pulla min tjej ?
 

Smokie77

Medlem
Kön
Man
Prova att slicka hela alfabetet för att se vilken "bokstav" hon gillar mest.
Och glöm inte klitoris för guds skull ;)
 

Cunnilingu

Medlem
Kön
Man
:) Mitt bästa tips är att verkligen vissa att även du njuter av det.:D
:p:p:p:p:p Personligen älskar jag att slicka:p:p:p:p:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hej kan någon ge mig tips på hur jag ska göra när jag ska slicka/pulla min tjej ?


Jag skulle nog vilja fråga först, om du är ute efter att tillfredställa din tjej, eller enbart slicka eller pulla henne?


För att tillfredställa en tjej behöver du smeka henne, vara lyhörd för vad just hon njuter av.

Försök ta reda på var hon har sina erogena zoner.

Lägg hela handflatan över hennes venusberg och smek fram och tillbaka. Inte för hårt i början. Kolla om hon gillar att du för handen/fingret hela vägen mot anus.

När du slickar är det samma sak där. Kolla hur hon vill bli slickad genom att exempelvis trycka tungspetsen mot hennes fittöppning, för din tunga fram och tillbaka i skåran, runt klitoris, inte direkt på. I alla fall inte i början.

Det bästa du kan göra är att prova dig fram. Vissa tjejer gillar att bli slickade direkt på klitoris - jag gör det inte! Bara som ett exempel.

Var lyhörd - är det bästa tips jag kan ge!

Lycka till:)
 

zqx

Ny medlem
Kön
Man
lyhörd säger många och det har jag själv lärt mig att det är det absolut viktigaste!

Ingen i det här forumet kan berätta för dig hur du skall slicka just din tjej eftersom alla tjejer gillar olika saker. Tips kan däremot vara bra :)

bästa tipset är att få henne avslappnad och kåt som aldrig förr, tänk: vad gör dig galen? Tänk dig att hon suger eller runkar av dig, ökar takten och när det är som allra allra bäst så lugnar hon sig.. Då kan jag lova dig att du blir galen. Hon MÅSTE bara fortsätta.

Det är samma sak med tjejer, iallafall min, sen kan jag inte tala för alla :)

Men börja lite lugnt, andas gärna varmluft så hon blir upphetsad av tanken att du är där nere.. Börja slicka lite, smaka.. Lätt på klitoris sedan eftersom kan du öka lite.. Vissa gillar om man trycker lite hårdare, andra gillar lätt med tungspetsen - det lär du märka :)

Du kan även fråga henne någon gång, aldrig fel om man kan prata öppet om sex med sin partner.

När du hållt på ett litet tag och hon börjar låta en del, ta tag i ditt hår osv (om hon gör sånt). Sakta då ner igen, reta henne så hon blir helt från vettet. Det finns ju inget bättre än att ligga där nere med huvudet mellan bena, då kan man lika gärna dra ut på det. Men var oförutsägbar, så hon inte tröttnar. :D
 
Toppen